14.06.2018

352. Sing your lullaby

Witaj, blogosfero, znów po długiej przerwie. Ech, ja już chyba nie umiem dodawać tych postów regularnie i szybko. Nie chce mi się. Jestem leniwa.


Zamówienie dla Netki
Jak widać, trochę nie dostosowałam się do kolorystyki, ale po prostu nie pasowała do tego zdjęcia. Do zdjęcia, na którym ci najbardziej zależało - pasowały, ale samo zdjęcie, jak wyglądało nawet okay jeszcze w photoshopie, tak po dodaniu do szablonu wyglądało licho, a ja nijak ie wiedziałam co mam zrobić, żeby wyglądało lepiej i żywiej, więc postawiłam na inne zdjęcie. Jednak szablon uważam za całkiem w porządku, mam nadzieję, że tobie również się spodoba :)
Nagłówki
Nagłówek z konkursu majowego.

 Do tego nagłówka mam historię. Niezbyt porywającą.  
Nudziło mi się, więc stwierdziłam: "a zrobię sobie typowy nagłówek, a co, walnę kwiatki, super teksturkę, dwie postacie, będzie pięknie". Jak wyszło, efekt widać. Typowy on nie jest. Ale jestem nim absolutnie zachwycona i cieszę się, że nie jest typowy. 

A teraz ważna informacja: Blog nie będzie funkcjonował do końca lipca. 
Dlaczego? Na caly lipiec jadę nad morze pracować. Niby jeszcze jest kawałek czerwca, ale z moim ostatnim zapałem czuję, że chyba nie wrzucę nic do tego pierwszego lipca, więc wolę poinformować o tym już teraz. 
Trzymajcie kciuki, żebym wróciła z nowym zapałem do pracy.

Pozdrawiam was, Elmo.

1 | dodaj komentarz

  1. O mateńko! Szablon jest cudowny, idealnie wpasowałaś się w moje poczucie estetyki. <3 <3 <3 Dzięki, dzięki, dzięki! :D No normalnie nie wiem, co powiedzieć. xD
    To, że wykorzystałaś inne zdjęcie oraz zastosowałaś inne kolory, w ogóle mi nie przeszkadza. :) Wyszło cudownie! ^^ Jeszcze raz dziękuję. :D

    OdpowiedzUsuń