3.08.2018

353. - 357. I missed you

(C) Elmo
Witajcie kochani!
Niespodzianka?! Czy coś. Zatęskniłam. Nigdy w pełni nie odeszłam z Dellylandu, nie jestem tu oficjalnie i nie przyjmuję zamówień, ale szablony wciąż robię. Troszkę się ich uzbierało i postanowiłam zrobić gościnny wpis, żeby się ich pozbyć. Haha.


Bardzo lubię ten szablon. Wyszedł dokładnie tak, jak chciałam. Inspirowałam się opowiadaniem "Not Today". 

Tu mnie zainspirowały zdjęcia Saoirse. Nigdy nie robiłam z nią żadnej pracy, a uwielbiam ją jako aktorkę. Nagłówek nie do końca mi się podoba, choć Elmo twierdzi inaczej.

A tu już faza na Sebastiana Stana. Haha. Chciałam zrobić coś naprawdę prostego z przyjemnymi kolorami.
Totalna faza na Marvela. Musiałam zrobić pracę z dwójką moich ulubionych bohaterów. Lubię ten nagłówek. Według mnie ukazuje szkarłatną moc Wandy.
Mój ulubiony. To chyba najdelikatniejszy szablon, jaki stworzyłam. Zrobiłam go po obejrzeniu "I, Tonya". Polecam z całego serca.
Wrzucam jeszcze świeży nagłówek. #faza_na_skam

To tyle. Bardzo zróżnicowana ta notka. Biorąc pod uwagę moją obecną fazę na Marvela, Sebastiana Stana, Skam i Hermana Tommeraasa, nie wykluczone, że coś jeszcze będę chciała tu wrzucić.
Love you,
Erato

4 | dodaj komentarz

  1. Miło widzieć od ciebie wpis chociażbym tylko gościnnie ;)
    Szablony 2 i 3 są boskie <3 2 jest przyjemne dla oka, a 3 jest tak minimalistycznie-absolutnie-cudowny, że nie moge sie napatrzeć. Kolorystyka i wszystko mi w nim pasuje. :D
    Mam nadzieję, ze jeszcze coś niedługo wrzucisz tutaj.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace :) Najbardziej podoba mi się chyba 5 szablon, jest taki delikatny. Mam nadzieję, że zagościsz tutaj jeszcze za niedługo.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablony wyszły ci bajecznie :) Ale ostatni jest moim faworytem. Piękne delikatne kolorki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    P.S Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 szablon» Podoba mi się w nim nagłówek i to jak kolorki są zrównoważone, kiedy się na niego można się odprężyć. Plus lubię męskiego osobnika na szablonie haha choć nie jestem pewna czy to on, Andy? Podobny ale dawno go nie widziałam, z parę lat XD
    2 szablon» Podgląd nie pokazuje szablonu w 100% rozmiarze. Nie mogę przyjrzeć się szczegółom ale podoba mi się to jak użyłaś tej tekstury (?) z gazetą :D
    3 szablon» Bardzo minimalistyczny i prosty w wyglądzie ale ogromnie mi się podoba, znowu kolorki, które sprawiają, że chce się odpocząć, z chęcią mogłabym być tam gdzie znajduje się ta postać ze zdjęcia XD
    4 szablon» Tutaj znów chciałabym się przyjrzeć nagłówkowi ale nie mogę XD Ogólnie stwierdzam, że mi się podoba :p
    5 szablon» Wykorzystałaś w nim kolorki, z którymi ja boję się eksperymentować. W ogóle zazdroszczę, że widać na blogu statystykę, u mnie padła wszędzie i nic co robię nie pomogą w jej odzyskaniu xd

    Boże widzę tyle tych szablonów w jednej notce a mi czasami trudno zrobić 1 do posta XD Zazdroszczę takiej liczby prac w notce XD

    Chyba pierwszy raz komentuje tutaj na blogu, bardzo fajny szablon główny! :D

    OdpowiedzUsuń