27.05.2017

327. Let me guess. She's got a dragon?

Wyjątkowo zacznę od gifów. Bo mogę.


Witam! Wreszcie, powiedziałabym.
Powiem szczerze, że jestem trochę sobą zawiedziona, że na jeden szablon poszło mi tyle czasu... a powinnam go strzelić w dwa dni co najwyżej!

Ale po skończeniu tego zamówienia powróciła do mnie siła do grafikowania. Tak.
Z ogłoszeń parafialnych: W najbliższym czasie zmieni się szablon główny tutaj(nareszcie, bo na ten już patrzeć nie mogę). Na galerii też, ale to o wiele później. Wyczekujcie cierpliwie.
Nie przedłużając.

Zamówienie dla Meredith Walker.
Kolumna lewa wygląda tak dziwnie na podglądzie, bo porusza się wraz ze stroną. Prawa zresztą też. Dostosowane na 11 stron i około 40 gadżetów obrazu(taka ciekawostka. To tylko dlatego, że zamawiająca ma bardzo dużo buttonów, wolałam nie ryzykować, że jakiś się nie dostosuje). 
Tak szczerze, to wciąż nie wiem co myślę o tym szablonie. Mam tylko nadzieję, że się spodoba.
Nagłówek
Wstawiam, żeby nie było pusto :D

To tyle na dzisiaj.
Przyjmę jedno zamówienie.

2 | dodaj komentarz

  1. Hasło: Debilitated
    Adres bloga: http://zyciezaczeteodnowa.blogspot.com blog zacznie funkcjonować najprawdopodobniej w wakacje
    Szablon, na którym mamy się : http://allicjaaa.deviantart.com/art/11-671356011
    Tytuł/cytat:

    wyróżnione zdanie: mil vidas atras

    Po stronie ariany:
    ,,Es amor, sin condicion
    Lo que siento yo
    estando contigo"

    Po stronie Shawna:
    ,,Dime si esto es real
    llegaste a cambiar
    Con un beso mi verdad'

    Osoby na nagłówku:Ariana Grande i Shawn Mendes
    Zdjęcia:Wybór zdjęć pozostawuam wam. Jedyne o co proszę to to aby zdjęcie ariany było jaj najmniej wyzywające
    Kolory:myślę że pójdziemy s jasne kolory. Postawie na niebieski a drugi może jakiś zielony.Wilna ręka co do drugiego koloru.
    Układ: zamknięty; kolumna po prawej
    Kontakt:vilsforever@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! OMG!
    Matko nie spodziewałam się takiego efektu! Szablon wyszedł Ci zajebiście! Nie mam słów, coś pięknego! Dziękuję. ❤

    OdpowiedzUsuń