6.05.2017

326. You've been nothing but trouble

Witam serdecznie.
Dzisiaj przybywam tylko z jednym zamówieniem, ale Meredith Walker uspokajam, bo za zamówienie wezmę się już za niedługo, po prostu nie chciałam, żeby Karola czekała jeszcze dłużej. Tyle z oświadczeń, przejdźmy do zamówienia. 



Zamówienie dla Karoli
Mimo pewnych problemów przy tworzeniu, z wielką przyjemnością stworzyłam ten szablon. Jest taki delikatny. Bardzo go lubię i mam nadzieję, że zamawiającej też.

Nagłówek
Wstawiam, żeby nie było pusto, haha. Bardzo podoba mi się ten nagłówek, już dawno chciałam się nim pochwalić, ale jakoś nie było okazji. Na fali czytania trzej muszkieterów i po obejrzeniu filmu wreszcie wzięłam się za ten nagłówek. Pracowałam długo, ale chyba było warto, bo dalej podoba mi się efekt :D

Zamówień nie przyjmuję.

4 | dodaj komentarz

  1. Ja na swoje poczekam, ważne że przyjęłaś! :D szablonik i nagłówek śliczny!
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej :) To mój pierwszy komentarz tutaj, tak że możecie już mnie dopisać do listy swoich gości, bo na pewno będę tu wpadać częściej. ;]

    Bardzo podobają mi się twoje prace, a z tej notki nagłówek po prostu podbił moje serce, wszystko jest na nim na swoim miejscu i dobrze dopasowane, napisy... Cud, miód i malinki, hahah <3
    Sygnaturka też bardzo ładna, no ale cóż, stało się, nagłówek zdecydowanie mnie zauroczył. Chętnie zobaczyłabym jakiś szablon z nim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze pięknie, ale nagłówek to cudo, malina, ambrozja i nektar. Elmo jeśli nadal masz wenę do Trzech Muszkieterów i będziesz mieć czas to co powiesz na cały post z nimi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zrobię jeszcze jakąś pracę, ale myślę, że nie byłabym w stanie zrobić całej notki.
      Niemniej, bardzo dziękuję za propozycję! :D

      Usuń