25.02.2017

309. - 311. I adore you [edit]

Na wstępie przepraszam, że tyle to wszystko trwało, ale po prostu miałam ciężki tydzień, a druga sprawa jest taka, że opuściły mnie siły na te szablony. Ale przejdźmy już do rzeczy.


Zdaje się, że na mojej Podstronie jest zapis o tym, że nie wykonuję szablonów, gdzie na nagłówku są więcej niż 3 osoby. Gdybym była wredna, odrzuciłabym to zamówienie. Wykonałam je jednak i jestem więcej niż niezadowolona z efektu końcowego.
Troszkę szkoda, że nie chciałaś żadnego napisu. Miałam dziurę do zapełnienia i bardzo by mi się przydał, ale kwiatki załatwiły sprawę. Ogólnie spodziewałam się, że gorzej to będzie wyglądać, ale jakoś poradziłam sobie z nagłówkiem. Dałabym inne kolory, ale trzymam się wymogów.
EDIT: Ja zawsze powtarzam, że róż i fiolet nie zawsze dobrze razem wyglądają i trzeba to sobie przemyśleć. Tak naprawdę ten nagłówek najlepiej wyglądał bez koloryzacji, ale ciężej by było dobrać kolory do CSS-a.

Gdybym mogła robić tylko takie szablony! Gdyby zamawiająca chciała lewą kolumnę, to bym w ogóle miała pole do popisu, ale tak też jest fajnie. Szablon jest czysty, skromny i uroczy przez ten róż. Wzorowałam się na szablonie z mojej Podstrony, bo nadal bardzo mi się podoba. Po przejrzeniu Twojego bloga uznałam, że innego nie potrzebujesz.
Ponieważ mam jeszcze jedno zamówienie, które nie wiem, z której strony ugryźć
przyjmuję tylko 1 zamówienie. 
Erato



11 | dodaj komentarz

  1. Dziękuję bardzo za szablon jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się , że szablon będzie aż tak piękny *_* Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  3. O boże , zapomniałam Ci podać tytuł . Możesz jeszcze go dodać czy już nie ma takiej możliwości ?
    Tytuł to ' Battle scars '

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam tytuł, ale nie wiem, kiedy mi się uda to zrobić. Postaram się jak najszybciej.

      Usuń
    2. Dodałam tytuł.
      Szablon do pobrania: http://hostuje.net/file.php?id=bc2e87a9430984836a8f3dddec03eebe

      Usuń
    3. Kurde , głupio mi ciebie tak wykorzystać, ale zdałam sobie sprawę , że cały wygląd bloga nie wygląda za dobrze przez wybrane przeze mnie kolory . Mogłabyś jeszcze raz wykonać szablon ? najlepiej w odcieniach .. może sama zaproponujesz ? rozumiem cię jeśli odmówisz mi .
      Wszystko wygląda fantastycznie , tylko te kolory.. rozumiesz .

      Usuń
    4. Dziękuję , nie zastosuję tego szablonu na tym blogu co podałam , tylko na poprzednim blogu .
      Miłego dnia życzę :*

      Usuń
  4. Hasło: Debilitated.
    Adres bloga: http://podstronamw.blogspot.com/
    Szablon, na którym mamy się wzorować: (opcjonalnie) :
    Tytuł/cytat: Podstrona Meredith Walker.
    Osoby na nagłówku: Katerina Mcnamara
    Zdjęcia: 1. 2. jedno z tych dwóch. Jednak bardziej mi zależy na pierwszym.
    Kolory: Jeżeli dałoby radę coś w kolorze brązu czy jak w tle tych zdjęć to by było dobrze. Jakbyś miała jakieś pytania - śmiało napisz.
    Układ: : Kolumna po lewej pod nagłówkiem. Układ otwarty.
    Kontakt: betterthanmeolga@wp.pl , GG : 57331440.
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem.
    Jeżeli mogłabym prosić ( jeżeli przyjmiesz ) by menu było gadżetem strony bo jest mi wtedy łatwiej. I bym chciała jeszcze w normalnej paczce szablon, ponieważ w jav czy jakoś tak mi nie wchodzi.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie. Button na stronie głównej.
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiam!
      Szablon na którym się mamy wzorować to ten strasznie mi się podoba : http://funkyimg.com/i/2mE9y.jpg
      I chodziło mi o paczkę rar żeby nie było. Czekam na odpowiedź czy przyjmujesz czy nie. ^^

      Usuń
    2. Przepraszam, ale chciałaś układ otwarty. Szablon, na którym mam się wzorować jest wykonany w układzie zamkniętym.

      Usuń
    3. Dobra to może być w zamkniętym dla mnie bez różnicy : ) I tak nie widzę różnicy w tych układach także :D

      Usuń