8.03.2017

312. Beautiful

Na wstępnie chciałabym przeprosić za wyjątkowo długi okres czekania na szablon. Niestety nie miałam wolnego weekendu, a w tygodniu praktycznie niemożliwe jest zrobienie czegokolwiek. Nie przedłużając już jednak, oddaję szablon.


Jestem bardzo zadowolona z tego szablonu. Uwielbiam brązy, uwielbiam to zdjęcie Katherine, uwielbiam ten układ. Mam nadzieję, że nie tylko ja uważam, że ten szablon jest przejrzysty i jak najbardziej nadaje się na podstronę. Tytuł jest dowolny
Szablon byłby znacznie szybciej, bo miałam zrobiony nagłówek, ale zamawiająca zmieniła układ. Wczoraj wieczorem nadałam koloryzację i ustawiłam nagłówek. Dziś rano zrobiłam całą resztę.
Jak wiecie lub nie, zaistniała pewna sytuacja. Możecie poczytać pod poprzednim postem, jeśli kogoś to w ogóle interesuje. Coctai Lova nazwała to "konstruktywną krytyką". Ja nazywam to czepianiem się, bo nie uważam, by w jakikolwiek sposób nas krytykowała. Znam przypadki, kiedy ludzie czekali na szablony po sześć miesięcy albo w ogóle otrzymywali odpowiedź: "Nie, bo twarz modela mnie irytuje". A co do propozycji zmiany zasad - odpowiedź brzmi: nie. Jeśli ja uznaję, że formularz jest źle wypełniony, usuwam komentarz. Raz na jakiś czas robimy z Elmo generalne porządki i usuwamy cały niepotrzebny spam, ale lepiej robić to na bieżąco. Kiedy byłam tu sama, usuwałam komentarze z zamówieniami, które wykonałam. Czy ktoś się czepiał? Nie przypominam sobie. Poleciały też komentarze z zakładek, które usunęłyśmy, bo uznałyśmy, że są niepotrzebne. Czy ktoś się czepiał? Nie. W takim razie pozwala mi to wysnuć wniosek, że zasady, które ustaliłyśmy, funkcjonują bez zarzutu. 
Kierując się jednak pierwszą niepisaną zasadą Dellylandu - przyjmij, proszę, Cactai Lovo, moje najszczersze przeprosiny za to, iż długo musisz czekać na zamówiony szablon oraz za to, że usunęłam Twój komentarz, zamiast nękać Cię mailami o poprawne zamówienie.
Wyjeżdżam, więc nie przyjmuję zamówień.
Erato

2 | dodaj komentarz

  1. jeeej ! <3 Teraz miałam chwilę by tu wejśc, o matko - szablon jest cudowny, dziękuję. <3
    Widziałam tamten wpis i powiem tak - moim zdaniem wasz regulamin dobrze funkcjonuje. To normalne, że czasami robicie porządki i nie chcecie niepotrzebnego spamu.
    Dziękuję i pozdrawiam. ♥

    Meredith Walker.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju musiałaś się pożalić :D
    Nie chodzi mi o wypisanie niewiadomo ilu meili z tym, że to i tamto zrobiłam źle. Wystarczył jeden komentarz (odpowiedź) pod moim zamówieniem, żebym zapoznała się z regulaminem raz jeszcze. A nie usuwanie od tak ;)
    Zaznaczcie też, że nie odpowiadacie na komentarze (zamówienia), które was nie interesują, żeby nie trzeba było co chwilę zaglądać. Z czekaniem kilka miesięcy problemu nie mam - bo wiele razy tyle czasu czekałam u innych, chodzi bardziej o jakikolwiek kontakt z szabloniarką, a kontakt powinien być chociaż raz w tygodniu. Ludzie chcą często rozpocząć publikację swoich opowiadań razem z nowym szablonem i to normalne, że chcą wiedzieć kiedy ,,mniej więcej'' zamówienie będzie skończone. :)
    Następnym razem tak sprawnie odpiszcie zamawiającym i spróbujcie z nim porozmawiać i wyjasnić wszystko od A do Z, zamiast publicznie się na nich żalić w poście ;)

    OdpowiedzUsuń