13.02.2017

307. - 308. Soy differente

Chciałam poczekać na jeszcze jakieś zamówienia, ale uznałam, że skoro Elmo ostatnio odwaliła tyle roboty, to pewnie ich nie będzie. Poza tym nie chcę, żeby zamawiająca czekała na szablon, którego, moim zdaniem, potrzebuje w trybie natychmiastowym.

Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że to właśnie ja mogłam zrobić dla Ciebie szablon. Nie chodzi o to, że Leonetta to para ikoniczna, która przeszła do legendy, ale o to, że... Cóż. Potrzebowałaś szablonu. Dobrego szablonu, który zachęcałby do czytania. Podniosłaś moją samoocenę i częściowo wyleczyłaś z kompleksu.
Choć fanką czerwieni nie jestem, na tym szablonie bardzo mi się podoba. Być może Leonetta kojarzy się z jasnymi barwami, ale w końcu czerwień to kolor miłości, a biała sukienka Martiny przywodzi mi na myśl, jak czystą jest ona osobą.
Elmo rzekła, że daje 11/10. Mam nadzieję, że zamawiająca również jest zadowolona. W razie coś - pisz śmiało.
Uwaga!  Zmień ilość postów na stronie na 1; wtedy będzie to lepiej wyglądać.

A tu jeszcze szablon wolny. Pierwszy szablon, który mi wyszedł od dłuższego czasu. Lubię ten nagłówek, te kolory... Zmieniłabym szerokość postów, bo to wygląda tragicznie, ale wtedy nagłówek nie wyglądałby korzystnie.

Tyle ode mnie. Zapomniałam w ogóle powiedzieć, że oficjalnie Sparrow odeszła z Dellylandu. Usunęłam ją z ciężkim sercem, ponieważ w głębi liczyłam, że wróci. Nadal pozostaje moją mentorką, inspiracją, wzorem i najlepszą nauczycielką.
Przyjmuję zamówienia.
Erato

EDIT: Nie przyjmuję więcej zamówień! Nie dam rady się ze wszystkimi wyrobić.

6 | dodaj komentarz

  1. O mój boże. Ten szablon jest idealny. Bardzo mi się podoba. Taki jak chciałam. Sygnaturka z Tini cudowna. Ten drugi szablon ogólnie mi sie podoba tylko ja bym zrobiła go w pastelowych kolorach. Ogólnie świetne. Pozdrawiam Vivi

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasło - Debilitated
    Adres bloga - https://mysecrestbarsandmelody.blogspot.com
    Tytuł - My Secrest
    Osobny na nagłówku : Leondre Devries , Charlie Lenehan,
    Lena i Lisa ( nie mam pojęcia jak mają na nazwisko , ale jeśli wpiszesz ' Lena and Lisa ' to je znajdziesz :) )
    http://s.eximg.jp/exnews/feed/Jprime/Jprime_8016_ac8f_1.jpg
    Jeśli coś będzie nie tak ze zdjęciem , to możesz go zmienić
    Kolory : Fioletowy , różowy , niebieski - ciemne barwy
    Układ : zamknięty , kolumna po prawej stronie
    Kontakt: angelika.jamrozik@op.pl
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam zły link do bloga , poprawny link https://mysecrestbam.blogspot.com/

      Usuń
  3. Hasło - Debilitated
    Adres bloga - http://battlescarsbam.blogspot.com
    Osoby na nagłówku - Charlie Lenehan wraz z Sasha Pieterse i Leondre Devries
    Kolory - Ciemny róż , ciemny fiolet i może być odrobina czerwonego .
    Układ - zamknięty kolumna po prawej stronie
    Kontakt : zonacrusha@onet.pl
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem

    OdpowiedzUsuń
  4. Hasło: Debilitated
    Tytuł: Nie można mieć wszystkiego
    Adres bloga: https://niemoznamiecwzyciuwszystkiego.blogspot.com/
    Osoby na naglówku: Chciałabym, aby zamist osób na nagłówku był tytuł bloga ,,Nie można mieć wszystkiego''
    Kolory: biały i jasno różowy
    Układ: zamknięty, kolumna po prawej
    Kontakt: izzyblog991@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się tak przypadkiem zastanawiam, dlaczego ktoś musiał podnieść ci samoocenę? Moim zdaniem twoje prace są niesamowite. Znam cię (w sensie - twoje prace) od samego początku Dellylandu. Pamiętam, że dość często lubisz zmieniać swoje nazwy – Rebeka, Genevieve, Lydia bardzo mi się podobały! - i że jesteś wielką fanką R5. Pamiętam, jak zaczynałaś swoje potyczki z szabloniarnią solo, jak po pewnym czasie miałaś zamiar ją zamknąć, ale dostałaś pomoc od Elmo, z którą teraz jesteś blisko. Pamiętam, jak dołączyła Sparrow, którą tak lubisz (ja kocham ją i Raffy za te świetne dialogówki, które pisały).
    Naprawdę od dawna podziwiam twoje prace i pasję do nich, którą czasami traciłaś, a później powracałaś i znów robiłaś to, na czym ci zależało. Podziwiam cię, bo sama czasami się poddaję i nie mam ochoty znów czegoś robić.
    Rozwinęłaś się ze swoją grafiką i teraz z przyjemnością mogę powiedzieć, że jesteś niesamowitą graficzką i powinnaś o tym pamiętać. Jesteś też bardzo miłą osobą i choć nie znam cię osobiście, w twoich postach między wierszami można wyczytać twoje uczucia, nawet jeśli wprost o nich nie piszesz.
    A co do szablonu wolnego z Martiną to uważam, że jest idealny. Od dobrych dwóch lat odwiedzam różne szabloniarnie i sama też robię sobie grafikę od tego samego czasu. Wiem już, co mi się podoba i ten szablon zdecydowanie do mnie trafia. Zwłaszcza, że są ta słowa piosenki "Got Me Started" jednej z moich ulubionych z albumu Tini.
    Jesteś naprawdę bardzo dobrą osobą i pasjonatką grafiki. Wielu grafików odchodzi, a ty i Elmo wciąż działacie. To godne podziwu, że tak się trzymacie i świadczy o tym, że jesteś osobą wytrwałą i bardzo zaciętą w swoich działaniach. Mam na myśli dobrą stronę tego, co też pokazuje, że jesteś wartościową osobą. Każdy z nas jest osobą mającą jakieś określone wartości i powinniśmy je pielęgnować.
    Mam nadzieję, że mój komentarz jednak pokaże ci, że nie potrzebujesz opinii nikogo by reprezentować sobą ogromną wartość.
    Pozdrawiam ciepło, Tinsley! xx

    OdpowiedzUsuń