10.02.2017

305. - 306. Tumblr style

Notka pojawiłaby się znacznie wcześniej, ale hosting nam ostatnio nawala.
Wiem, że powinnam częściej wstawiać notki, przyjmować zamówienia itd., ale po ostatnich zamówieniach byłam wściekła. I na brak jakiejś takiej wyobraźni u zamawiających, i na siebie, że nie zrobiłam po swojemu. Po prostu bardzo trzymam się tego, co kiedyś sobie postanowiłam.
Dziś mam dla Was dwa szablony. 


Kocham ten szablon. Po prostu go uwielbiam. Jest taki prosty i delikatny, minimalistyczny. Pasuje do każdego bloga. I modowego, i do fanfika. Chętnie bym go sobie wzięła.
Zakochałam się w takim układzie i koniecznie chciałam go wypróbować. Teraz już mi się tak nie podoba, ale uważam, że wygląda naprawdę ciekawie. Koniecznie chciałam Wam pokazać taki układ. 

Przyjmuję zamówienia. 
Erato

2 | dodaj komentarz

  1. Witaj. Po pierwsze cudowne szablony. 2 jest zdecydowanie moim faworytem. Pierwszy też jest śliczny. Bardzo mi się podobają.

    Po drugie: chciałabym złożyć zamówienie. Oto wypełniony ,,formulasz"

    Hasło: Debilitated
    Adres bloga: http://leonettaporsiemprejuntos.blogspot.com
    Tytuł/cytat:,,Puedes ser nada para el mundo,pero para alquien puedes ser el mundo entero"-po stronie Martiny ,,El amor no es mirares el uno al otro,es mirar juntos en la misma direccion"-po stronie Jorge.
    Osoby na nagłówku:Martina Stoessel i Jorge Blanco
    Zdjęcia:Wybierz te które ci odpowiadają. Byle by była tylko ta dwójka
    Kolory:Czerwień z czernią lub innym ciemnym kolorem.
    Układ: zamknięty; kolumna po lewej
    Kontakt:vilsforever@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego mój komentarz z zamówieniem został skasowany? :/ Bez jaj

    OdpowiedzUsuń