9.02.2017

301 - 304. I'll raise you like a phoenix

Tak strasznie przepraszam, że tyle to trwało! Nawet nie będę liczyć, ale czuję jak długo upłynęło od ostatniej notki. mam nadzieję, że zamawiające wybaczą mi długi czas czekania. Wyjątkowo nie będę pisać, co myślę na temat tych szablonów. Nie będę ich pogrążać. 



Zamówienie dla pinkblueskyin xx
Uwaga: Popularne posty dostosowane do nieparzystej liczby postów.
Zamówienie dla Lusmyth
Uwaga z dłuższymi tytułami postów.
Zamówienie dla Wiki R5er
Uwagi: Strony na pierwszym miejscu w kolumnie.
Zamówienie dla Meryem
Uwagi: Strony we "wszystkie kolumny" w układzie.

W razie jakiś problemów, czy ze skargami i zażaleniami: śmiało pisać. Aczkolwiek mam nadzieję, że się podobają. i że nie są takie paskudne

Nagłówek
!Współpraca z Erato!
#jestem_pod_naszym_wrażeniem
(i taka opinia chyba wystarczy:D)

Nie przyjmuję zamówień.

5 | dodaj komentarz

  1. OMG! Jestem pod wrażeniem.
    Nic się nie stało, że tak długo. Czasami warto poczekać na coś więcej czasu.
    Zobaczę nieco później czy wszystko jest okay i jakby coś było nie tak, to napiszę.
    Dobra robota, Elmo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam Ci maila, Elmo. Proszę o szybką odpowiedź i przepraszam za kłopot.

      Usuń
  2. Jest śliczny, dziękuję🙊💞👑

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka!
    Bardzo dziękuję za szablon, jest idealny. Co do czasu - to nic, również uważam, że warto było na to poczekać. Świetnie Ci to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)
    Bardzo dziękuję Ci za szablon, czekanie popłaca.
    Świetna praca, jeszcze raz dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń