15.10.2016

256. Can you see me?

Ahoj, świecie! Dawno mnie tu nie było, rany. Za co muszę serdecznie przeprosić, ale postaram się poprawić. Dzisiaj biednie, ale wszystko co robię zostawiam na notkę urodzinową. Dzisiaj mam tylko zamówienie. A, i jakiś słaby banner.


Zamówienie dla Kamili R5
Miał być i fioletowy, i różowy, jednak nie umiałam dobrać odpowiedniej koloryzacji, przy której nagłówek nie wyglądałby kiczowato. Został czarno-biały. Mam nadzieję, że nie jest taki zły, i będzie długo służył. *Pomińmy fakt, że nagłówek mógł być sto razy lepszy*

Okay, to tyle.
Przyjmę do dwóch zamówień.


5 | dodaj komentarz

  1. W sumie chciałam mieć teraz jakieś kolory na blogu, ale jak Ty coś zrobisz, to ciężko, żeby mi się nie podobało, więc nie ma co narzekać xD
    Dziękuję bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon wyszedł Ci świetnie! Ten pattern w tle kolumny i posta bardzo fajnie wygląda :3 A banner nie jest zły, mni się podoba ^^

    Ściskam! ♥
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj nie komentuję, ale dziś po prostu musiałam! Piękna sygnaturka, C U D O W N Y szanlon z Rydel. Wszystko mi się w nim podoba, jest po prostu przepiękny! <33 I ten banner. Jesteś naprawdę niezwykła. Aż chciałoby się złożyć zamówienie na jakiś "nieistniejący" blog, byleby mieć takie cudo od ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry! Witam w ten słoneczny dzień.

    Hasło: Debilitated

    Adres bloga: http://i-will-never-give-up-on-you.blogspot.com/

    Tytuł/cytat: brak, ponieważ ten znajdujący się na fan-arcie mi odpowiada

    Osoby na nagłówku: Chciałbym aby to było pojedynczy fan-art, do którego umieszczam linka poniżej

    Zdjęcia: http://orig00.deviantart.net/e16f/f/2014/058/9/d/star_wars___degausser_by_shorelle-d786zkm.png

    Kolory: Chciałabym, aby art pozostał w oryginale, a reszta szablonu przeważała w bieli i szarości z lekkim akcentem czerwieni (np. w postaci koloru nagłówka, ale tutaj zostawiam ci wolną rękę :) Jeśli uznasz że nie pasuje to po postu omiń czerwony :))

    Układ: Nie wiem czy w przypadku pojedynczego zdjęcia można mówić o rodzaju układu, ale jeśli tak to powiem, że zamknięty, a kolumnę poproszę po lewej

    Kontakt: msskywalker09@gmail.com

    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem.

    Miałabym ogromną prośbę, o szybkie wykonanie szablonu (ale w żaden sposób nie chce poganiać), ponieważ moja historia już potrzebuje innego szablonu, ponieważ znalazła się na zakręcie. Zamówiłam w innej szabloniarni i czekałam prawie dwa miesiące, a szbaloniarka zrezygnowała.

    Button już się znajduje, ponieważ obecny również pochodzi od Was.

    Trzymaj się cieplutko,
    White Angel

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!

    Jako, że mam słabość do Twoich szablonów, a dojrzałam że jeszcze przyjmujesz zamówienia - przybywam. :)
    Hasło: Debilitated
    Adres bloga: http://lost-memories-lost-love.blogspot.com
    Tytuł:
    "I always remember you."- obok Thomasa
    Monsters don't sleep under your bed. They sleep inside. - obok Amandy.
    Osoby na nagłówku: Thomas Sangster i Amanda Seyfried
    Zdjecia: Nie znam się na tym, więc wybór pozostawiam Tobie. :)
    Kolory: Może fiolet, czerń bądź czerń i czerwony. Generalnie chciałabym aby szablon był tajemniczy, może odrobinę mroczny, ale z jakimś kolorowym akcentem. :)
    Układ: mam dużo dodatków więc po prosiłabym dwukolumnowy. :)

    Z góry bardzo dziękuję!
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń