24.09.2016

253 - 255. Dangerous woman

Ahoj! Dawno nie było mnie tutaj z notką. Mam nadzieję, że zamawiające nie musiały długo czekać; nie chce mi się teraz sprawdzać dat. Cóż, przyznaję się bez bicia, że mogłam czegoś w szablonach nie dostosować, ale nie chciałam, żeby trzeba było dłużej czekać. Po prostu w razie czego, niech zamawiające się do mnie zgłoszą. 
Nie przedłużając. Zapraszam was do czarno-czerwonej części notki.

Zamówienie dla Newtie
Nie jest to jakiś mój wielki faworyt, jeśli chodzi o szablony, ale mogło być gorzej. Mam nadzieję, że dobrze dobrałam zdjęcia. I że nie jest aż tak źle, haha.
Zamówienie dla honey
Uwagi: w lewej kolumnie tylko STRONY!
Kocham ten nagłówek. Kocham ten szablon. tak dawno nie robiłam mrocznych nagłówków, ale chyba sobie poradziłam. Trochę się z nim namęczyłam, bo nagłówek miał aż trzy wersje. Ta jest druga. 
Zamówienie dla Szalonej Wariatki
Uwagi: w prawej kolumnie tylko STRONY!
Mój faworyt dzisiejszej notki. Uwielbiam ten css, kocham nagłówek.Co zabawne - nie miałam na ten nagłówek w ogóle pomysłu. Nie widziałam co mam tam dać, więc kierowałam się tytułem bloga. Musicie mi podawać o czym mniej więcej jest blog, albo mnie nakierować! Jakbym wszędzie dawała kwiatki - nie do wszystkich blogów to pasuje.

Okay, z racji tego, że rok szkolny się zaczął:
Przyjmuję jedno zamówienie!

Ps. Jak podoba wam się nowy szablon główny?

5 | dodaj komentarz

  1. Wchodzę na bloga i widzę nowy post. Otwieram szablon dla mnie i... jestem zachwycona. <3
    Naprawdę bardzo mi się podoba.
    Dziękuje ślicznie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! *>* Dziękuję ^^ Szablon jest genialny. Spełnia wszystkie moje ,,zachcianki'' Jeszcze raz dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodzę po tak długim czasie na bloga i macie taki piękny szablon. Chcę już zobaczyć ten na święta XD
    I chciałabym złożyć zamówienie (znowu)


    Hasło: dracarys

    Adres bloga:http://rydelllington-couldhavebeenmineikyga.blogspot.com/

    Tytuł/cytat:
    You’re my missing puzzle piece - to ten taki ,,główny"
    I, don’t need to find it - gdzieś w pobliżu Rydel
    Cuz I found it, cuz I found it in you - w pobliżu Deana

    Osoby na nagłówku: Dean Lemon i Rydel Lynch

    Zdjęcia: https://pbs.twimg.com/profile_images/771364901885534208/-GCEuDTY.jpg

    https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14292450_1090945614305421_3615215813651255613_n.jpg?oh=c1c19e0bc2f0bb4e29e4d020b5f040ed&oe=5866A5DC
    (nie mam zielonego pojęcia czy to zdjęcie jest ok, wydaje mi się, że nie, więc jeśli nie to mogłybyście wybrać zdjęcie, na który Rydel patrzy w którąś stronę?)

    Kolory: Różowy z fioletowym jakoś ładnie wymieszane, ale w ciemniejszych odcieniach jakiś

    Układ: otwarty, jedna kolumna, obojętne po której stronie

    Kontakt: https://www.facebook.com/kamila.zajaczkowska.54 (strzelam, że będzie potrzebny bo zdjęcia są pewnie złe, jak to zwykle ze mną bywa)

    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem.

    + chciałabym, żeby zdjęcia był ustawione tak, żeby Dean i Rydel jakby na siebie ,,patrzyli", ale żeby nie byli jakoś blisko siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże ciągle usuwam komentarz albo muszę dać odpowiedź, ale ogólnie zapomniałam podać o czym jest blog. Więc jest to ogólnie smutna historia Rydel, która zmaga się z depresją, później poznaje Deana, który również ma swoje prolem i nawzajem jakby się wspierają i w ogóle.
      Czyli ogólnie rzecz biorąc to taki smuteczek

      Usuń