6.09.2016

251 - 252. Brothers in Arms

Ahoj, świecie! Przybywam dziś z porcją grafiki. Nie będzie tego dużo, ale jednak. No cóż, zaczął się rok szkolny, więc notki będą teraz stanowczo rzadziej. Chciałam jeszcze coś wstawić przed tym, aż nauki zacznie być wielka masa. Ale w sumie czuję się gotowa na naukę. Damy radę!
Nie przedłużając. 

Szablon wolny
Uwagi:W lewej kolumnie tylko strony, w prawej tylko 3 gadżety(gadżety wysuwają się pojedynczo).
Ten szablon wyglądał lepiej w mojej głowie. No ale myślę, że jest znoście. Szablon z Harley, bo każdy ją przecież kocha. Na filmie nie byłam więc nie oceniam. 
Szablon wolny
O, ten szablon bardzo lubię. Uwielbiam minimalizm. No i lubię też miętowy.
Nagłówki

Nagłówków niewiele, ale to zawsze coś. Ten z Jokerem i Harley bardzo, bardzo lubię. Jestem dumna z tego nagłówka(może tylko napis główny mi nie pasuje, przemilczmy ten fakt). Drugi nagłówek jest... hm, w sumie najbardziej lubię w nim napis. 

Przyjmuję zamówienia(póki mogę).

9 | dodaj komentarz

  1. Hejo c:
    Robisz śliczne szablony...aż brak mi słów. Obydwa są po prostu zniewalające, genialny CSS, kolory...podoba mi się twój styl. Jesteś bardzo utalentowana.

    Powiedzenia w szkole!
    xoxo c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, szablony są naprawdę super, cudowny CSS, kolorystyka, zazdroszczę. Widzę Suicide Squad <3 Pięknie pięknie xx
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Hanch xx
    http://weathered-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, drugi nagłówek cudowny! Taki z pazurem ;)
    Uwielbiam Andy'ego <3
    Szablony też bardzo fajne :3
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. o taaaak!
    Harley moja piękna,Harley
    Uwielbiam cię za tren szablon i nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hasło: dracarys
    Adres bloga: http://mell-in-love-with-dreams.blogspot.com/
    Tytuł/cytat: Mell... In love with dreams
    Zdjęcia: Mam jedno, ale chciałabym, by na nagłówku znajdowały się też te takie "tumblerowe, instagramowe" rzeczy. Typu Instax itp. Więc prosiłabym, żebyś mi tego poszukała, bo ja tak zbytnio nie wiem gdzie znaleźć jakieś fajne, dobre jakościowo tego typu zdjęcia ;c Tu jest to jedno zdjęcie, które chcę, by się znalazło. https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t35.0-12/14316055_181817495584605_172943002_o.jpg?oh=71bec858013b237cbe36b37ee8374a8d&oe=57DB5536
    Kolory: biały z połączony z odcieniem różowego lub niebieskiego.
    Układ: Otwarty, kolumna po prawej stronie
    Kontakt: mell.blogspot@o2.pl
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hasło: dracarys
    Adres bloga: nierowna-gra.blogspot.com
    Tytuł/ cytat:
    "Nie po każdym upadku wstaje się silniejszym". - po stronie Kayi
    "życie to gra. Przetrwają najsilniejsi". - po stronie Dylana.
    Osoby na nagłówku: Kaya Scodelario i Dylan O'brien
    Zdjęcia:
    Nie znam się na odpowiednich formatach, dlatego dobór zostawiam Tobie. Zależy mi tylko, żeby zdjęcia Kayi pochodziły z serialu Skins, gdy wcielala się w rolę Effy Stonem, a Dylana z piątego sezonu Teen Wolfa, gdzie gra Stilesa.
    Kolory: czerń, czerwień
    Układ otwarty, dwie kolumny
    Kontakt: piszczykowska.3@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hasło: dracarys
    Adres bloga: http://sucker-for-pain.blogspot.com/
    Tytuł/cytat:
    I'm just a sucker for pain - jest to tytuł bloga więc chciałabym, aby był wyróżniony.
    Osoby na nagłówku:
    Lily Collins oraz Niall Horan. Nie mam konkretnych zdjęć bo jestem słaba jeśli chodzi o wybieranie. Zależy mi, żeby Lily miała dłuższe włosy, mniej więcej takie jak na tym zdjęciu (http://1.fwcdn.pl/ph/43/98/394398/162410_1.1.jpg), a Niall, żeby zdjęcie pochodziło z 2014/15 roku. Najlepiej jakby mieli takie poważniejsze miny, bez uśmiechu. W tle może się przejawiać zdjęcie broni palnej lub noży.
    Kolory: Ciemne, czarny oraz ciemny szary. Chcę,aby szablon utrzymywał się w mrocznych kolorach, ponieważ taka jest tematyka opowiadania.
    Układ: otwarty, kolumna po prawej stronie
    Kontakt:
    GG: 60101407
    e-mail: olcia5896@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah, zapomniałam o czymś jeszcze co szablonu. Oprócz broni chciałabym, aby było trochę krwi i ta krew byłaby w kolorze czerwonym, a reszta szablonu czarno-biała. Mam nadzieję że mnie zrozumiałaś :/

      Usuń
  8. Hasło: dracarys
    Adres bloga:http://drink-fuck-cry.blogspot.com/
    Tytuł/cytat: Drink, fuck, talk, cry...
    Osoby na nagłówku: Elsie Enchanted, Ross Lynch, Riker Lynch
    Zdjęcia: Nie mogłam znaleźć fajnych :/ Więc wybierz sama. Zależy mi tylko by Ross miał grzywkę i krótkie włosy, a Riker miał tą grzywkę krótszą
    Kolory: Czarny i czerwony
    Układ: otwarty kolumny dwie
    Kontakt: Fb; Patrycja Kucharska https://www.facebook.com/patrycja.kucharska.9404
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń