22.08.2016

247 - 250. I am the Lion

Ahoj, świecie! Elmo powraca do żywych. Z notką... no dosyć obszerną notką.
Szczerze, tęskniłam za pisaniem tych notek. I wreszcie mogę to zrobić.
Nie przedłużając.

Zamówienie dla Chingu Angel
UWAGI: ETYKIETY DOSTOSOWANE NA LISTĘ
Szablon jest idealnie dopasowany do bloga zamawiającej i nie wyglądałby dobrze jeśli dobrałby go ktoś inny. Sprawdzałam to, więc jest to informacja potwierdzona. 
Szablon bardzo mi się podoba. Jest bardzo zbliżony do mojej wizji, haha.
Zamówienie dla Sovbedlly
Kolejne dopasowywane zamówienie. Chociaż troszkę wątpię, by ktoś pobrał ten szablon, bo dobór aktorów jest nad wyraz wyjątkowy. 
Ten szablon też lubię, ale już trochę mniej. Nagłówek jest gifem.
Szablon wolny
Minimalistycznych szablonów ciąg dalszy. Musiałam w końcu zrobić szablon z Evanem.
A! Ważna rzecz! Jest tylko tyle gadżetów, ile widać na podglądzie. I Zezwalam na max 5 stron.
Wbrew pozorą, tych gadżetów nie trzeba walić masę. Bo po co?
Szablon wolny
No, i jest również szablon z Andy'm. Jakże by inaczej. Wszyscy go kochają, więc dlaczego darować sobie z nim szablon? Jest to mój faworyt, jeśli chodzi o dzisiejszą notkę.
Nagłówek jest gifem

Nagłówki
Ten nagłówek wykonywałam na wyzwanie. Nie wygrałam niestety, ale nie zmienia to faktu, że kocham ten nagłówek całym moim serduszkiem.

Ikonki
Są to moje pierwsze ikonki, jakie kiedykolwiek zrobiłam, także proszę nie bić. One też były na wyzwanie.

No i wreszcie mogę napisać: przyjmuję zamówienia.

5 | dodaj komentarz

  1. Dziękuję bardzo za mój szablon! Jest piękny. <3
    Z tej notki zakochałam się w pierwszym nagłówku. Ma w sobie coś wakacyjnego, bajkowego i radosnego. Trzy cechy naraz! Skradł mi serce! Jeśli miałabyś czas i ochotę, zrób szablon z tym nagłówkiem. *.*
    Trzeci nagłówek też przypadł mi do gustu ze względu na delikatność i romantyczność, jaką w nim zawarłaś.
    Ikonki wyszły Ci świetnie mimo, że to Twoje pierwsze.
    Ślę uściski,
    Sovbedlly

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! ^^
    Sygnaturka otwierająca post TO LAJF!
    Jeju, kocham pierwszy szablon (a do tego to zdj Sugi)! ^^
    Najbardziej podoba mi się trzeci nagłówek! :D
    A ikonki wyszły ci fenomenalnie!
    Wiesz co, mam pomysł jak mnie nauczysz swoich umiejętności z CSSem to ja też cię czegoś nauczę! XD (Serio mówię! ^^)
    Pozdrawiam słodko xx
    ps. Czekam na kolejne notki x

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, szablon prezentuje się świetnie.
    Sugnatura aż zapiera dech w piersiach, ma w sobie to coś.
    Szczególnie podoba mi się też nagłówek do wyzwania, jest taki bajkowy, po prostu cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ikonki są moim zdaniem świetne. :d
    Pierwszy nagłówek z Lwem to mistrzostwo! Świetnie zrobiona. Szkoda, że nie wygrałaś, ale należy się pochwała. :D
    Ostatni nagłówek też jest świetny. ^^
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog został dodany do spisu. c:

    Rosalie, Graficzne Królestwo

    PS. Przekupiłaś mnie pierwszym nagłówkiem i ikonkami ♥

    OdpowiedzUsuń