20.08.2016

245. - 246. What now, baby?

Dla Honey 
Nie wiem, czy czegoś takiego oczekiwałaś. Całkiem podoba mi się ten szablon, ale nie do mnie należy decyzja.
Do czego to doszło? Erato robi szablony z Hemmingsem. To jak zdrada wobec samej siebie. Żarcik. XD Tak trochę. 


Jak zobaczyłam to istne wypracowanie, to się załamałam i moja pierwsza myśl to "Pierdaczę, nie robię". Ale okazało się, że to najbardziej profesjonalne zamówienie ever. Podałaś masę zdjęć, więc miałam wybór, wszystko pięknie opisałaś i, cholerka, nawet dałaś kolory. Wow.
I dlatego mi głupio, bo nie wiedziałam, co zrobić z napisem i jest tak dziwnie, musiałam polegać na własnej koloryzacji i czegoś mi tu brakuje. Troszkę inaczej widziałam zdjęcie Liliany, ale nie znalazłam odpowiedniego. 
Pisz śmiało jak coś. 

Zebałam sprawę po całości. Te zamówienia powinny być oddane już dawno temu, ale kompletnie nie miałam czasu, a jak już miałam, to wolałam czytać. W te wakacje miałam sobie przygotować zapasy szablonów na rok szkolny i dupa z tego wyszła. Mam tylko 10 szablonów, z czego z 5 chciałam zrobić notkę. Ale już trudno, muszą być na czarną godzinę.
Rozpoczynam pracę nad nowym projektem, więc nie przyjmuję zamówień.
Erato

3 | dodaj komentarz

  1. Świetny szablon, bardzo dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem który szablon lepszy - oba są genialne. ^^ Te kolory w drugim są też extra. :D Uwielbiam je. <3
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie tak weszłam z zamiarem zapytania czy po moim komentarzu stwierdziłaś, że mam coś z głową i nie będziesz mi nic robiła, a tu proszę, już gotowe, i to tak szybko, a sądziłam, że trochę poczekam :)
    Szablon mi się bardzo podoba. Co prawda wolałabym, żeby napis był razem, nie tak oddzielony, ale tak też jest dobrze i wcale to uroku nagłówka nie umniejsza.
    Dziękuję bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń