24.03.2019

360. - 362. Everything will be alright

 
(Elmo)

Witam.
Jest mi niesamowicie wstyd, że Dellyland stoi od miesięcy i żadna z nas nawet nie informuje, dlaczego tak jest. Szczerze mówiąc, mam wrażenie, że blogi graficzne umierają, bo wszyscy przenoszą się na tę ohydną pomarańczę. Nie powstrzymamy tego procesu. no trudno. Jednak słowo wyjaśnienia by się należało. Oficjalnie odeszłam z Dellylandu, ponieważ wiedziałam, że nie dam rady w ostatniej klasie liceum zajmować się blogiem, a teraz jestem już na studiach i jest jeszcze gorzej. Wstawiam więc ostatnie zachomikowane szablony, ale decyzję o zamknięciu/zawieszeniu pozostawiam Elmo.


PODGLĄD | POBIERZ
Co za koszmar. Nie powinnam go nawet wstawiać. Jest paskudny

PODGLĄD
Zabawna sprawa. Mogę Wam tylko pokazać, jak ten szablon wyglądał, bo... Nie mam go. Nie wiem, jak to się stało, ale najwyraźniej go nie zapisałam albo zapisałam pod jakąś dziwną nazwą/w dziwnym folderze i nie mogę go znaleźć. Przykro mi. 

PODGLĄD | POBIERZ
To jest mój ulubieniec. Zrobiłam go pod historię, którą nawet zaczęłam pisać, ale potem przestała mi się podobać.

Dawno nie wstawiałam żadnej notki. Dziwnie się czuję.
Love you,
Erato

2 | dodaj komentarz

  1. Szkoda, że wpadłaś tak tylko jednorazowo :c To prawda, że blogosfera umiera i jest to strasznie przykre. Ja jeszcze staram się przed tym bronić rękami i nogami, ale czasami bywa ciężko.
    Trzeci szablonik ma fajny układ, ale mi osobiście najbardziej podoba się ten pierwszy.
    Trzymaj się cieplutko <3 Mam nadzieję, że od czasu do czasu postanowicie coś tutaj dodać, będzie miło wpaść i popatrzeć.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi czytać, że to Twoja ostatnia notka :( Mam nadzieję, że znajdziesz jeszcze czas na Grafikę. Szanuję jednak Twoją decyzję, w końcu studia są ważne.
    Mój faworyt to trzeci szablon. Jest wspaniały. Bardzo lubię taki układ <3
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego! <3

    OdpowiedzUsuń