12.10.2018

358. - 359. Hope of humanity

Hei!
Elmo ostatnio jest zabiegana, więc postanowiłam, że ja coś wrzucę, żeby za długiego przestoju nie było.
Na początek nasza wspólna sygnaturka, która ogromnie mi się podoba. I pierwszy raz z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że to naprawdę współpraca.
Bieda na tych wszystkich blogach. Nawet na Wattpadzie jakaś bieda. Albo to ja wypierdzieliłam wszystkie super opka ze swojej biblioteki. XD Widać, że rozpoczął się rok szkolny. Mój rok szkolny również się rozpoczął i myślałam, że utonę w oceanie łez, kiedy rodzice wyszli z pokoju. Ale nieważne.
Mam dwa skromne szabloniki.


Beznagłówkowy, najprostszy szablon, jaki może być. Potrzebowałam takiego szablonu, tak po prostu. Zaspokoiłam żądzę. XD
Początkowo chciałam zachować ten szablon dla siebie. Postanowiłam jednak się nim podzielić, ponieważ naprawdę mi się podoba, choć jest w kolorach pomarańczowych, za którymi nie przepadam. Na zdjęciu jest Amalie Snøløs, tylko że Elmo zrobiła ją na rudo. XD
Jedynym gadżetem, jakiego można użyć, są strony. Nie lubię gadżetów i ograniczam je do minimum.


Na koniec #reklamatajm. Zapraszam Was na mojego nowego bloga:

Love you,
Erato

4 | dodaj komentarz

  1. OJ tak, zdecydowanie rok szkolny wypełnij pustkami nasze blogi :D Ja tonę od prac nakładanych nam i zaliczeń...
    Zaczął się dopiero co ten rok, a ja już umieram.
    Co do szabloników to bardzo ładne ;) Drugi to mój faworyt!
    Pozdrawiam ciepło xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Sygnaturka wygląda świetnie ♥ Bardzo mi się podoba :D
    Z szablonów zdecydowanie bardziej podoba mi się drugi aczkolwiek pierwszy też niczego sobie :D Bardzo prosty i przejrzysty - świetnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi szablon jest bajeczny. <333 Wszystkie prace cudne!

    OdpowiedzUsuń