5.05.2018

350 - 351. I was king

Witaj, blogosfero! Nareszcie!
Wreszcie skończyłam zamówienia! Jest mi trochę źle, że tyle to trwało, ale ostatnio ciężko wziąć mi się do cssa. Bardziej związałam się z Photoshopem, bo daje mi to większą radość. Ale udało mi się! w końcu!


Zamówienie dla Rayna
Szablon wstawiam jeszcze cieplusi, bo dosłownie chwile temu go poprawiałam, nie będę tłumaczyć co zrobiłam głupiego, ale szablon latał sobie jak chciał. Już nie może, jest grzeczny i ułożony. Podobają mi się kolory na nagłówku <3

Zamówienie dla Sovbedlly
Szablon dostosowany na 8 stron.
Bardzo lubię jego prostotę i elegancję. Chyba tak mogę to nazwać. A najbardziej lubię nagłówek. W sumie jak w pierwszej pracy. Ale jak mówiłam - Photoshop ostatnio daje mi więcej radości od css, może dlatego nagłówki są lepsze od cssa.

Zamówień nie przyjmuję.
Muszę jeszcze zacząć skończyć szablon dla Madzi

4 | dodaj komentarz

  1. Sygnatura wygrała wszystko. <3 Tak tylko mówię. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest naprawdę piękny! Cieszę się, że właśnie takie zdjęcia Keiry dałaś, bo są one tajemnicze i pasują do tej brązowej barwy oraz klimatu mojego opowiadania. Ogólne jest idealnie! Dziękuję bardzo! Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon jest przepiękny! :) Zakochałam się w nagłówku *o* Kolorystyka jest idealna, właśnie o to mi chodziło :) Bardzo ci dziękuję za wykonany szablon! :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cholernie podoba mi się pomysł na górne menu. Może nie powinnam używać takiego brzydkiego słówka dla cudownego szablonu, ale ogólnie jest świetny - samo wykończenie nagłówka, to, jak posty spod niego "wychodzą" - miodzio! Nawet nie wiedziałam o tej szabloniarni (eh, jestem wyjątkowo marną blogowiczką) ale podejrzewam, że zacznę tu zaglądać.

    Pozdrawiam i weny życzę!

    OdpowiedzUsuń