14.08.2017

333. Far from never

Witaj, bloggerowy świecie po tak długim czasie!
Dawno mnie nie było, wiem to, ale wynika to głównie z tego, że jak nie mam zamówień, zwyczajnie mi się nie chce tworzyć szablonów wolnych. No nic. zamówienie dostałam, wykonałam i przybywam z notką.

Z ogłoszeń parafialnych - w końcu zmieniłam szablon na GALERII Dellylandu. Jestem dumna, bo wyszło mi animowane tło ♥

Zamówienie dla Wilhelmina Prewett
(tło wygląda tak dziwnie na podglądzie, bo to gradient)
Zamówienie dostosowane tylko na 5 stron.
Długo się z nim męczyłam, ze względu na nagłówek, na który nie miałam żadnego pomysłu. Ale w końcu stworzyłam coś, co dałoby się oddać w zamówieniu.
Mam nadzieję, że się podoba :)

Nagłówek

!!!WSPÓŁPRACA Z ERATO!!!
To cudo stworzyłam razem z Erato, kiedy u mnie była, a my miałyśmy fazę na winx. Tak, oglądałyśmy winx. Tak, było fajnie. No i powstał ten oto nagłówek, obie jesteśmy z niego zadowolone. 

Przyjmuję zamówienia
Nie przyjmuję już zamówień, bo mnie nim wręcz zalewacie.

13 | dodaj komentarz

  1. Szablon jest piękny! Na początku pisałyśmy o zupełnie innej koncepcji, ale ta bardzo mi się podoba; szczególnie motyw przypominający pękniętą kulę (może to kula z przepowiednią Wilhelminy? Ciii... c; Przynajmniej na razie). I wspaniała kolorystyka z bordowymi akcentami! Jeszcze raz - cudowny szablon i już wgrany na bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty szablonik! <3
    Chyba muszę częściej do Ciebie wpadać teraz z zamówieniami by częściej były notki, hehe. ^^
    Pozdrawiam. <3

    D. Blackout. ( Dawniej Meredith Walker. )

    OdpowiedzUsuń
  3. Hasło: Gvalch'ca

    Adres bloga: krzyki-naszych-serc.blogspot.com

    Tytuł/cytat: Weasley&Zabini - wyróżniony cytat

    Istniejemy, póki ktoś o nas pamięta - pod spodem mniejszymi literkami kursywą.

    Osoby na nagłówku: Holland Roden i Ben Barnes

    Zdjęcia:


    https://i.pinimg.com/736x/0d/93/85/0d93853d72a86d34ce8374dc72be3e87--holland-roden-hair-crystal-reed.jpg


    https://i.pinimg.com/736x/52/74/44/5274449728ef594fde5d15cb37dfc40c--secret-book-ben-barnes.jpg


    Kolory: fioletowy i biały

    Układ: zamknięty, koluma po prawej stronie

    Kontakt: hermionegranger083@gmail.com

    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hasło: Gvalch'ca
    Adres bloga: www.melodie-duszy.blogspot.com
    Tytuł/cytat: Melodie duszy rozpoczęły koncert (większą czcionką)
    "Po­lity­ka zmieni się w kicz, miłość w por­nogra­fię, mu­zyka w hałas, sport w pros­ty­tucję, re­ligia w naukę, nauka w wiarę" - Tadeusz Różewicz (mniejszą czcionką)
    Osoby na nagłówku: Zabrzmi to dziwnie, ale nie chciałabym żadnej osoby na nagłówku. Blog jest typowym zbiorem opowiadań (różnorodnych, choć przeważa fanfiction potterowskie) i nie chciałabym wyróżniać żadnego z tekstów :)
    Zdjęcia: Brak mi pomysłu - jestem otwarta na wszelakie propozycję
    Kolory: Jakiś szary z domieszką fioletu lub granatu :)
    Układ: otwarty, najlepiej dwukolumnowy (albo lewo, albo prawo) - ważne, żeby zmieściły się dłuższy tekst :)
    Kontakt: ew-kaa@wp.pl (sprawdzam maila parę razy dziennie, więc odpowiem od razu)
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem.

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie wiem, czy mogę jeszcze coś dodać: bardzo byłabym wdzięczna, gdyby menu miało możliwość rozsuwania podstron. Jeżeli obudziłam się za późno, to przepraszam. Wtedy, oczywiście, spróbuję poradzić sobie sama. :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Masz może jakiś szablon, gdzie są takie strony? Bo niedokładnie wiem, o co chodzi, wolałabym to zobaczyć:)

      Usuń
  5. Hasło: Gvalch'ca
    Adres bloga: violettaandleonlove.blogspot.com
    Szablon do wzorowania: http://friendlylovethroughthescreenjortini.blogspot.com/?m=1
    Tytuł/cytat: Love is everywhere. Why not with me?(Jeśli chodzi o wielkość tytułu to zrób żeby jakoś ładnie to wyglądało ;))
    Osoby na nagłówku: Tini Stoessel, Jorge Blanco
    Zdjęcia: Nie mam konkretnych, ale byle były z osobami wymienionymi wyżej :)
    Kolory: Jakoś tak... ciemne kolory,...np czarny
    Układ: otwarty, kolumna po lewej stronie
    Kontakt: Faceboook: Martyna Konieczna na prof mam pół twarzy (usta, nos i ręka xd) jestem na nim akt prawie 24h na dobe
    Zapoznałam się z regulaminem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hasło: Gvalch'ca
    Adres bloga: http://dramione-widmo-przeszlosci.blogspot.com/
    Tytuł/cytat, osoby na nagłówku i zdjęcia: sprawa wygląda tak, że nagłówek sam w sobie już mam, prosiłabym tylko o CSS. Link do nagłówka: http://funkyimg.com/i/2tQM9.png
    Jeżeli nie odpowiada Ci tylko dorabianie do nagłówka i wolałabyś zrobić wszystko swoje, poniżej zamieszczam tą część, która o nagłówku mówi:
    Tytuł/cytat: Widmo przeszłości
    Osoby na nagłówku: Draco Malfoy,Hermiona Granger i Zmieniacz Czasu, jeśli liczy się jako osoba
    Zdjęcia: Prosiłabym, żebyś znalazła jakieś swoje, ja się kompletnie na tym nie znam. Chciałabym tylko, żeby Hermiona miała długie włosy i wszystko było lekko niepokojące, jeżeli to jakaś wskazówka.

    Kolory: granat, niebieski, srebrny, szary
    Układ: otwarty, jedna kolumna po prawej
    Kontakt: rachel1carstairs@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hasło: Gvalch'ca
    Adres bloga: http://wiezienniewinnosci.blogspot.com/
    Szablon wzór: http://griffinowy-projekt.blogspot.com/
    Tylko w tym przypadku wolałabym, by obrazek rozciągał się po całym ekranie - bez tych dwóch pasków po bokach, które na tym blogu są w kolorze brązowym, chyba że uznacie, że to źle wygląda. Po prawej stronie, gdzie linia oddziela post od powitania, obserwatorów etc. chciałabym czarne tło, a na nim zielone litery. Co do nagłówków, nie jestem pewna, czy trzeba sprecyzować, jakie mają posiadać nazwy, czy robi się to później samemu. Chodzi o to, że nie chcę u mnie nagłówka ,,świat i bohaterowie".
    Kolory: zieleń, czerń i biel. Co do bieli, chodzi mi głównie o tło postów oraz komentarzy. Chciałabym także, aby obramowanie postów oraz komentarzy było zielone. Jeśli zaś chodzi o nagłówki, sądzę, że zieleń na czerni najlepiej by tu wyglądał, aczkolwiek może być inaczej. Podświetlenie chciałabym trochę jaśniejsze, jeśli to możliwe.
    Zdjęcie: https://wallpapercave.com/w/UcBTWY8
    Cytat: Looking for your innocence is like looking for cryptids. You'll never find anything.
    Kontakt: wirtualnaalex@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale zdjęcie które podesłałaś jest troszkę za małe, żeby zmieścić się na całą stronę. Musiałoby mieć coś około 2000px, najlepiej więcej, szerokości, żeby ładnie dostosować ją do każdej szerokości ekranu :) U mnie na przykład to zdjęcie się nie rozciągnie na całą szerokość.

      Usuń
    2. Czyli muszą być paski, tak? Czy potrzebne jest w ogóle inne zdjęcie?

      Usuń
    3. Jeśli ktoś będzie miał rozdzielczość większa niż zdjęcie, na pewno będzie widać paski. Jednak jakbyś miała inne, większe zdjęcie, które byłoby odpowiednio duże, to śmiało podawaj. sama mogę poszukać, tylko muszę wiedzieć, czego dokładnie oczekujesz od takiego zdjęcia:)

      Usuń
    4. Jeśli paski nie będą większe niż na griffinowym projekcie, nie powinny przeszkadzać. (:
      Nie wiem, czy uda mi się znaleźć równie ciekawy obrazek o wysokiej rozdzielczości z czernią oraz zielenią (głównie zależy mi na neonowej).

      Usuń