23.06.2017

329. - 331. Hide the eyes from the truth

Hi!
Zdaję sobie sprawę z tego, że dawno mnie tu nie było. Okropnie dawno. Sądziłam, że będę miała więcej czasu, ale w tym roku szkolnym miałam zajęty co drugi weekend, a kiedy już miałam chwilę czasu dla siebie, to poświęcałam ją na nadrabianie zaległości książkowych lub pisanie ostatniego w mojej karierze fanfika. A przynajmniej tak myślę, że to będzie ostatni.
Dziś na szczęście szalony i bardzo pracowity dla mnie rok szkolny dobiegł końca i wreszcie mogę się zająć ogarnianiem blogów. Na dobry początek wstawiam 3 bardzo stare szablony.




Życzę Wam wszystkim świetnych wakacji! Szalejcie, ale bezpiecznie. XD
Przyjmuję zamówienia.
Love you,
Erato

3 | dodaj komentarz

  1. W lewej kolumnie prowadzącej do spisów, gdzie Dellyland jest zarejestrowany, występuje błąd. Link jest prawidłowy, lecz rejestr nazywa się Katalog Grafików - nie zaś Katalog Graficzny :)

    Pozdrawiam i proszę o zmianę,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń