2.01.2017

291 - 296. She's a false alarm



Witajcie moje drogie!
Przybywam do was z paroma grafikami, nad którymi pracowałam od rozpoczęcia przerwy świątecznej, wena jakoś uciekła w nawale szkoły ale chyba wszystko rozpracowałam i nie jest takie tragiczne.
Jak minęły wam święta i pijany Sylwester?


Zamówienia



Zmodyfikowane zamówienie odrobinkę, jednak mam nadzieję, że się nie gniewasz i efekt zadowoli ciebie równie mocno co mnie x



Jakimś cudem otrzymałam szarość i nie wygląda to źle.
Mam nadzieję, że ci się podoba x 



Faworyt ze zamówień, może to przez kolory, raczej tak, bo fanką Violetty nie jestem.
Wyszedł mega wesoły i nie jestem pewna czy o to ci chodziło.
Mam wielką nadzieję, że ci się podoba x 

Jeśli w zamówieniach coś nie odpowiada, proszę o kontakt, być może mogę jeszcze nanieść poprawkę x

Szablony




Nagłówki




Sygnatury




Przyjmę dwa zamówienia

9 | dodaj komentarz

  1. Cudowny, dziękuję 💝👑💝

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu jaki piękny. Normalnie czytasz mi w myślach. Dokładnie o to mi chodziło. Kolory piękne. Układ także. Po prostu cudowny. Jestem nim zachwycona. Bardzo dziękuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hasło: Debilitated
    Adres bloga: http://little-complainers.blogspot.com/
    Tytuł/cytat: Tytuł to "Little Complainers", a cytaty: Everybody here wanted something more - obok Grace
    Searching for a sound we hadn’t heard before - a ten obok Greya
    Osoby na nagłówku: Grace Phipps i Grey Damon
    Zdjęcia:
    http://vignette2.wikia.nocookie.net/theninelivesofchloeking/images/3/39/Amy_00.jpg/revision/latest?cb=20110804184954

    i jeszcze:

    http://vignette2.wikia.nocookie.net/theninelivesofchloeking/images/d/d7/Brian_00.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/2000?cb=20110804185157

    Kolory: odcienie niebieskiego i czerwieni
    Układ: zamknięty, kolumna po prawej
    Kontakt: shoonce1@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hasło - Debilitated
    Adres bloga - https://mysecrestbarsandmelody.blogspot.com
    Tytuł - My Secrest
    Osobny na nagłówku : Leondre Devries , Charlie Lenehan,
    Lena i Lisa ( nie mam pojęcia jak mają na nazwisko , ale jeśli wpiszesz ' Lena and Lisa ' to jej znajdziesz :) )
    Kolory : Fioletowy , różowy , niebieski - ciemne barwy
    Układ : zamknięty , kolumna po prawej stronie
    Kontakt: angelika.jamrozik@op.pl
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń