30.06.2016

229 - 230. What you trying to do to me?

Ahoj! Długo mnie nie było, znowu nie umiałam wziąć się za zamówienia. Niby koniec roku, dużo czasu, a leń łapie jeszcze mocniej niż w czasie roku szkolnego.
Nie przedłużając.

Zamówienie dla Karoli
Miałam zrobić zwykły układ otwarty, ale stwierdziłam, że nie mam siły na kolejny, nudny szablon, który się nie wyróżnia. Na nagłówku nie ma tylko Laury, spokojnie, co kilka sekund miesza zmienia się na zdjęcie Ross, a po najechaniu pokazuje się tytuł bloga, taki bajer. Lubię ten szablon, jest delikatny, nieprzesadzony i no... po prostu ma coś w sobie. Tak.
Zamówienie dla Chingu Angel
Cały css wzięłam z szablonu, który już widnieje na blogu zamawiającej, ale kto mi na to zabroni, skoro to mój szablon? Mimo to szablony bardzo się od siebie różnią, chociażby tym, że ten lubię. Nagłówek jest nietypowy, ale mam nadzieję, że przypadnie komuś do gusty. Jestem zakochana w tych kolorach. 

No tak, to byłoby na tyle. 
Chociaż mam czas, to nie przyjmuję zamówień.
Potrzebuję chwili odpoczynku. Ale raczej szybko wrócę!

3 | dodaj komentarz

  1. Dziękuję ci za szablon jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest przecudowny, naprawdę uwielbiam Twoje prace.
    Tylko kiedy dodałam go na bloga, to jakby to powiedzieć... trochę się rozjechał? Zerknij na to proszę, zostawię go na razie tak ustawionego.

    OdpowiedzUsuń