16.06.2016

226 - 228. Wanna hook up?

Ahoj, świecie! Wykorzystuję to, że jestem chora i wstawiam szablony dzisiaj. Tak, wiem, długo to trwało, ale nie umiałam się za nie wziąć. 
Nie przedłużając.

Zamówienie dla Innej Inaczej
Uwagi: szablon dostosowany jest na 6 stron.
Hm, cóż, ying-yangi na oryginalnym nagłówku się nie pojawiły. Ciężko było je jakkolwiek dopasować. No, i zdjęcia nie są różowe, ale to tylko dlatego, że w zależności od tego jakie zdjęcie dodałam - kolor po prostu się zmieniał. Raz był różowy, raz niebieski, no co zrobię. Mam jednak nadzieję, że szablon się podoba.
Zamówienie dla Nataly Lynch
Uwagi: w prawej kolumnie tylko strony i statystyka!
Zamawiająca chciała żółty, miałam zrobić pomarańczowy, a ostatecznie jest zielony. Cóż, lubię ten szablon, chociaż jest chyba trochę za kolorowy. Co do listy blogów, pierwszy raz dostosowywałam ten gadżet, więc jakby się rozjeżdżał, to postaram się temu jakoś zaradzić. 
Zamówienie dla Black Angel
Hm, z tego szablonu jestem raczej dumna, z racji tego, że mroczne szablony nie koniecznie mi wychodzą. Nie pasuje mi lekko czcionka na szablonie, ale chyba lepszej nie znajdę. Css jest bardzo prosty, ale chyba daje radę.

Przyjmuję zamówienia.

4 | dodaj komentarz

  1. Dziękuje ci bardzo za ten szablon!
    Jest piękny!
    Brak mi słów! Kuruj się!
    Pozdrawiam Nataly :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasło: ikyga
    Adres bloga:http://miloscniewybieraraura.blogspot.com/
    Tytuł: Miłość nie wybiera
    Osoby na nagłówku:
    http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2015/12/laura-marano-by-michael-simon-photoshoot-in-new-york_1.jpg

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/87/47/80/874780f58fa41060185f89cb39be55bf.jpg

    Kolory: to zostawiam dla ciebie tak jak i układ :)
    Kontakt: karolinatakaja@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest! <3
    Dziękuję Ci bardzo.
    Normalnie, aż nie mogę się napatrzeć. :) Jak tylko dorwę laptopa, od razu go ustawiam. Idealnie trafiłaś w mój gust.
    Matkooo, ale Ci jestem wdzięczna. :)
    Pozdrawiam, sciskam mocno i przesyłam ogrom buziakow. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hasło: ikyga
    Adres bloga: http://chinguangel-fanfictions.blogspot.com/
    Szablon, na którym mamy się wzorować: myślę, że możesz się wzorować na aktualnym
    Tytuł/cytat: Proszę, aby gdzieś na nagłówku znalazł się napis Chingu Angel // mysi kopiec, najlepiej żeby było tak jak napisałam, czyli łamane na siebie
    Osoby na nagłówku: Jimin (BTS) i Wendy (Red Velvet). Jeśli dasz radę, to te dwie osoby na pierwszym planie i gdzieś w tle Rap Monster.
    Zdjęcia: Wybór ich pozostawię Tobie z tego względu że chwilowo nie bardzo mam możliwość wybrania jakichś. Jeśli będziesz miała z tym lakieś problemy, pisz.
    Kolory: tutaj mam mały problem, ale chcę aby były to jakieś pastelowe kolory
    Układ: Kolumna po lewej stronie, nie wiem czym się różni układ otwarty od zamkniętego, więc tą decyzję również pozostawiam Tobie.
    Kontakt: loeynimi@gmail.com lub TT: @ilyxiuyeol - to na pewno mnie złapiesz
    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem.

    Jeśli Twoim zdaniem coś nie będzie pasowało, to możesz to zmienić lub napisać do mnie.

    OdpowiedzUsuń