24.08.2019

366. I know that I won't surrender

Long time no see.
Cześć. Stęsknił się tu ktoś za mną? Pewnie nie. Cóż. Szczerze powiedziawszy, nie sądziłam, że jeszcze tu kiedyś coś wstawię, w końcu moją ostatnia notka była informacja o zawieszeniu. Ale ostatnio dostałam jakiegoś kopa i zrobiłam kilka prac i pomyślałam, że może je tu wstawię. Bo czemu nie.
Choć nie ukrywam faktu, że to raczej pojedynczy wybryk. Może jeszcze we wrześniu coś uda mi się zrobić, ale są na to raczej małe szansę. No a potem zaczną się  s t u d i a  i wątpię bym znalazła chwilę, bo chcę postarać się o stypendium naukowe. A do domu po słoik i czasem trzeba przyjechać.
Anyway, zobaczcie co stworzyłam przez ostatni czas!
Szablon 
Szablon zrobiony w sumie dla zabawy, akurat miałam pomysł, nagłówek stworzony z Erato, to żal nie wykorzystać. Pozapominałam wszystkie możliwe selektory, ale mimo to tworzenie tegoż szablonu poszło szybko, sprawnie i przyjemnie. Szczególnie jestem dumna z sześciokątnych avatarów.
Wyjątkowo wstawiam: podgląd live
bo nie wystawiam szablonu do pobrania. 
Nagłówki
Zacznę od współprac z Erato. To jest pierwsza. Dopełniamy się idealnie, jeśli chodzi o współprace, bo ja nie lubię zaczynać nagłówków, z kolei Erato nie lubi ich kończyć. Powyższa praca postała jakoś dawno, na pewno nie w sierpniu.
Sprawdziłam. W marcu.
Uważam, że nagłówek zacny.
 Kolejna współpraca z moją Erato.
To już praca całkiem moja. Z Sherlockiem, jakże by inaczej. Jestem po serialu i dostałam dosłownie bzika na punkcie Sherlocka. Kupiłam całą serię książkową. Trzy prace z rzędu, które robiłam ostatnio, były Sherlockowe. NO i w postach na szablonie też Sherlock. No co poradzę.
Okładki
W teorii te prace są prawie identyczne. Lubię na nie patrzeć w zestawieniu, bo sobie myślę ile prac można zrobić w jednym układzie zmieniając tylko parę rzeczy.


No cóż, to by było na tyle. Nie żegnam się ostatecznie jeszcze, może jeszcze coś mnie najdzie, kto wie.
Więc do zobaczenia
kiedyś,
Elmo.

2 | dodaj komentarz

  1. O esu. Pierwszy nagłówek i prace z Sherlockiem podbiły moje serduszko. Uwielbiam twoją robotę, bo wykonujesz naprawdę zadziwiające rzeczy i trzymam kciuki, by, pomimo studiów, udało ci się jeszcze coś zrobić bo kocham to, co wyprawiasz w photoshopie! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko! Ile cudeniek <3 Jestem zakochana w tych pracach.
    Sygnaturka, piękna, minimalistyczna i pasująca biało-czarna koloryzacja. Ostatnimi czasy uwielbiam takie kompozycje.
    1 nagłówek - to cudeńko, nie mogę się napatrzec. Ta praca ma zdecydowanie coś w sobie co mnie przyciąga ;)
    3 i 4 nagłówek również świetny, kocham te układy <3
    Okładki są świetne. Napisy, stocki, modele - wszystko do siebie pasuję.
    Ja jestem Z A K O C H A N A!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę znalezienia czasu na zrobienie czegoś jeszcze ^^

    OdpowiedzUsuń