3.03.2018

347. Struck by your electric love

Witaj, blogosfero.
Przybywam o tak późnej porze, ale dopiero teraz skończyłam zamówienie. Bolą mnie oczy i chcę spać, ale chce mieć już głowy dodanie zamówienia, żeby już się tym nie zamartwiać.


Zamówienie dla Netki
Kolumna porusza się wraz ze stroną, dlatego jest na podglądzie dwa razy. A, no i ma suwaczek.
Namęczyłam się przy tym szablonie strasznie, robiłam go okropnie długo. Efekt podoba mi się, lubię prostotę. Mam nadzieję, że zamawiającej również się spodoba :)

Nagłówek
 Nagłówek zrobiony w ramach Challengu: Manipulowanie materią

Przyjmę jedno zamówienie

3 | dodaj komentarz

  1. Chyba dawno tu nie komentowałam, dlatego zjawiam się gotowa, by to nadrobić. ;>
    Śliczne prace, sygnatura bardzo efektownie i ciekawie się prezentuje, zaś nagłówek ma swój urok w minimalizmie i ciekawie ułożonych png'sach. Szablon wręcz uwielbiam i całkowicie rozumiem to, że zapewne dużo pracy cię kosztowało wykonanie go, mimo pozorów, jakie sprawiają zwykle takowe prace minimalistyczne.
    Jestem pod wrażeniem i jednocześnie czuję niedosyt tym, że tak mało prac! :D Czekam niecierpliwie na kolejną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sygnaturka *o* zbieram szczękę z podłogi. Szablon jest bardzo ładny i idealny w swojej prostocie (prostocie dla oka, css to już inna sprawa). Jeśli chodzi o nagłówek to też jest bardzo prosty i dzięki temu zdecydowanie wyróżnia się na tle innych.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O mateńko! Dziękuję, dziękuję, dziękuję za taki piękny szablon. <3 Jest genialny, idealnie wpasowałaś się w mój gust, uwielbiam właśnie minimalistyczne szablony, a zielony jest prześliczny. :D Przyznam się, że jak zobaczyłam szablon to patrzyłam się na niego dobre pięć minut, bo tak mnie urzekł. xD
    Odwaliłaś kawał dobrej roboty. :) Jeszcze raz ślicznie dziękuję za szablon. <3
    Ślę uściski! :D

    OdpowiedzUsuń