17.12.2017

Where are you now?

Tak, sygnaturka jest moja

Witam bardzo serdecznie po... bardzo długiej przerwie. Mam wrażenie, że minęły wieki. Ale ciągle myślę o Dellylandzie. Jak widzicie, nawet zmieniłam szablon. 
Przybyłam dziś tylko z nagłówkami i sygnaturami, bo szablonu nie mam. Ostatni jaki zrobiłam, to szablon na szkolny blog, ale nie chce pokazywać.


Nagłówki
 Jest to współpraca z Erato i jeden z moich najulubieńszych nagłówków ever.

Musiałam kiedyś zrobić nagłówek z Wieśkiem. No musiałam. Nie jest jakimś moim ulubionym, ale i tak uważam, że jest nawet w porządku.

Sygnatury
Sygnatury wstawię trzy, chociaż zazwyczaj nie wstawiam ich dalej niż na początku posta, ale uznałam, że je wstawię wszystkie na raz, bo wszystkie są z wiedźmina.  

Zaczynam od Ciri, bo ta ją lubię najbardziej. Nie uważam, żeby była to jednak moja ulubiona sygnatura. Kiedyś spróbuję zrobić inną. 
Yenna <3 Moja ulubiona sygnatura z tego trio. Kocham kolorystykę. 
No i Triss. Sygnatura jest spoko, gorzej z postacią. Nie znoszę Merigold. Ale Erato mnie prosiła, żebym spróbowała zrobić z nią sygnaturę, więc jest. #TeamYennefer

 Myślę, że na dziś to wszystko. Jeśli są tu fani wiedźmina, niech się ujawnią!

Przyjmę jedno zamówienie

13 | dodaj komentarz

  1. Cześć ! Chciałabym złożyć zamówienie :D
    hasło: ganesha
    Adres bloga: nieznajomazulicy.blogspot.com
    Szablon, na którym mamy się wzorować: http://funkyimg.com/i/J7ck.png
    Tytuł/cytat: This is what happens when people get close to me. They get hurt or they die. (jeśli chodzi o jego rozmieszczenie to nie mam wizji, umieść go jak będzie ci pasować :D
    Osoby na nagłówku: Ross Lynch i Laura Marano
    Zdjęcia: Więc może najpierw zdjęcia Laury. Chciałabym żeby znajdowały się jakoś na środku szablonu. Ale żeby nie zajmowały całego haha. W moim opowiadaniu laura będzie mieć siostrę bliźniaczkę o której nie wiedziała że ma. Spotykają się przypadkiem. Chciałabym ukazać więc ją i jej "Bliźniaczkę". Z jednej strony zdjęcie laury w długich włosach a z drugiej strony w krótkich. Chce żeby były one koło siebie jeśli jest taka możliwość:
    1. http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/photos/laura-marano/2017-nickelodeon-kids-choice-awards-in-la/Laura-Marano:-2017-Nickelodeon-Kids-Choice-Awards--01.jpg

    2. https://i.pinimg.com/originals/52/b9/be/52b9bee86495a796c820202029cd313d.jpg

    3. https://i.pinimg.com/736x/60/a6/4f/60a64ff9c57799e632a5027bdc842e9c--vanessa-marano-laura-marano.jpg

    jeśli chodzi o laurę w długich włosach wolę to 1 zdjęcie :D

    Ross: Wiem że zdjęcia są ucięte od jego tułowia ale chciałabym po lewej i prawej stronie jakoś na końcu szablonu jego dwa zdjęcia. Samej jego twarzy i kawałka sylwetki. Myślę że się nadadzą.

    http://issuemagazine.com/wp-content/uploads/2017/11/Ross-Lynch18726.jpg

    https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BZGJlY2Q2YjktYjJkYy00MDFiLTkzNzQtM2E0MGQ3ZjA2YzMyXkEyXkFqcGdeQXVyMjM0NTU4MTk@._V1_.jpg


    Kolory: takie jak w przykładowym szablonie (granat ; bordo)
    Układ: taki jak w przykładowym szablonie :D (nie wiem jak nazywa się taki układ dlatego )
    Kontakt: ausllyisbeautiful@gmai.com
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasło: Ganesha.

    Adres bloga: https://verilohasad.blogspot.com/ (zacznie pracować w najbliższym czasie)

    Tytuł/cytat: Verilohasad - tytuł, czyli prosiłbym o większą czcionkę,
    tu cytat: Fram for å vekse
    Langt nede i rot og i ringar av år
    Kved dei gamle.
    Chciałbym, by tytuł i cytat znalazły się blisko siebie, mniej więcej po środku nagłówka.

    Zdjęcia: http://funkyimg.com/i/2As5D.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/3d/93/45/3d9345c73446fe31de00689f80745dee.jpg
    https://i.pinimg.com/564x/70/ca/87/70ca875c6fc46097a1e40be867e5b0bb.jpg
    Niestety nie posiadam wyobrażenia odnośnie ulokowania zdjęć zwierząt na nagłówku, dlatego zwracam się z prośbą do osoby, która mając zapewne swoje wyobrażenie rozlokuje je wedle własnego gustu.


    Kolory: Zależy mi na odcieniach brązu i ciemnej zieleni.

    Układ: otwarty, kolumny po obu stronach.

    Kontakt: maxxuellx@gmail.com, ewentualnie GG: 55470264


    Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem.

    Zależy mi również na tle cytatów, które mogłoby się wyróżniać. Minimalizm nie jest wyjątkowo konieczny, blog dotyczyć będzie leśnych zwierząt, zatem nie trzeba ograniczać się wyjątkowo ze zdobieniami. Musi mieć on swój klimat. Wiadomo, wszystko w granicach rozsądku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję jedno zamówienie, przykro mi. Ale możesz zamówić przy następnej notce :)

      Usuń
    2. Czyli przyjęłaś moje ? :O

      Usuń
    3. Goshy, szkoda. No cóż, będę czatował.

      Usuń
    4. Mogę zdradzić, że za niedługo pojawi się notka, a nawet w tym tygodniu ;D

      Usuń
  3. Jeeejku, ale wszystko jest piękne *___*
    Można wpatrywać się w te prace godzinami.
    Pozdrawiam, Erenae <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Zauważyłam, że interesujesz się tematyką Wieśka, a ja właśnie tworze sobie takiego ficzka (jeszcze nieuruchomiony, ale zakładki już wszystkie są :P) i przydałby mi się jakiś ładny szablon :)))

    hasło: Ganesha
    Adres: vesemira-boli-glowa.blogspot.com (zacznę publikować, jak tylko napiszę parę rozdziałów na zapas. Prolog prawdopodobnie dodam przed Sylwestrem, ale potem nastąpi jakiś czas przestoju, żebym mogła właśnie nadpisać parę rozdziałów do przodu.)
    tytuł/ cytat:
    Geralt, Lambert i inne bolączki Kaer Morhen - nie mam totalnie pomysłu na to, jak ten napis miałby wyglądać w nagłówku, więc zostawiam to tobie :)
    Zdjęcia: Tyle jest pięknych fotek z Wiedźmina 3, że nie umiem się zdecydować. Chciałabym na pewno, aby znajdował się na nich Geralt, najlepiej z jakąś mocniejszą mimiką twarzy. To znaczy, żeby nie stał jak słup z pokerową twarzą. No i jaskier by też się przydał, bo tak naprawdę, to on to pisze, a ja mu tylko przepisuje to w internety xd
    Kolory: jasne, wręcz biel
    układ: dwie opcje. Albo chciałabym jakiś zamknięty z nagłówkiem z boku (nagłówek przewijający się ze stroną) a po drugiej jedną kolumnę, albo (co o wiele bardziej mi się podoba) coś podobnego do waszego szablonu ustawionego na stronie galerii, tylko z dodatkową kolumną gdzieś z boku, czy gdzie by ci tam pasowało.

    kontakt: z.kabacinska@g.loiv.torun.pl

    Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Wiem, że obecnie nie przyjmujesz zamówień, bo już jedno wzięłaś, ale czy w przyszłości byłaby możliwość zamówienia od ciebie nagłówka? Z cssem świetnie sobie sama radzę a lubię bardzo modyfikować i przerabiać kody. Problem jest właśnie z nagłówkami, gdyż takowych nie potrafię robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do nagłówków łatwiej mi się zabrać. Napisz do mnie na mail i się dogadamy :D
      myszka67@onet.eu

      Usuń
    2. Tylko pytanie, czy potrafiłabyś stworzyć nagłówek z anime i wilkami narysowanymi? (Chodzi mi o coś takiego: http://funkyimg.com/i/VEWG.png)

      Usuń
    3. Jakbym do tego usiadła na spokojnie, to pewnie :)

      Usuń