10.04.2017

323. Dharma

No witam, witam. Trooochę mnie tu nie było. Tak od lutego? Ups. Ale w końcu trzeba było ruszyć tyłek i dodać cokolwiek. Problem był taki, że miałam zapas grafik, ale żadnego szablonu. No ale w końcu się dzisiaj zebrałam i dodaję.

Ach, i jeszcze. Zmieniłyśmy w końcu buttony. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu.


Szablon wolny 
Kwiatuszki przesuwają się wraz ze stroną.
Lubię ten szablon. W sumie, jakbym pisała jeszcze blogi to bym go z chęcią zaadoptowała c:

 Nagłówki
Nagłówek stary, robiony na konkurs noworoczny, więc bardzo dawno temu.  
Eksperymentowałam. Chciałam zrobić coś ciekawego, nowego, coś, czego jeszcze nie robiłam. Czy mi wyszło, nie wiem, niemniej praca mi się podoba.
O TYM SIĘ INSPIROWAŁAM---->KSHMR - Dharma
POLECAM!
Piosenkę poznałam dzięki... hm, pewnej osobie(jeśli mnie stalkuje, to z pewnością wie, że chodzi mi o niego xd) i w sumie powinnam być wdzięczna, bo dawno się czymś aż tak nie zainspirowałam. 
A grafika bardzo mi się podoba, wydaje mi się taka... nietypowa. #skromność.

Nie przedłużając:
Przyjmuję zamówienia. Dwa, w porywach do trzech. 

5 | dodaj komentarz

  1. Chyba nigdy wcześniej tu nie byłam, a szkoda!
    Uwielbiam 2 nagłówek jak go zobaczyłam to się zakochałam! Skoro to mały eksperyment to musisz więcej eksperymentować bo na serio boski jest ten nagłówek. Pozostałe także mi się podobają zwłaszcza te kolorki z pierwszego ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasło - Debilitated
    Adres bloga - http://young-stars-team-pl.blogspot.com/
    Tytuł - Young Stars Team
    Zdjęcia - chciałabym, żeby znalazło się to zdjęcie (http://ifotos.pl/z/asqqeea) i po lewej stronie napis. Bez żadnych tekstur ani stoków.
    Kolory - tło białe, dodatki miętowe i różowe.
    Układ - tutaj chyba nie trzeba czy otwarty, czy zamknięty, bo wiesz jak to ma wyglądać.. Dwie kolumny.
    Kontakt - justynkaa3213@gmail.com
    Zapoznałam się z regulaminem. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, że tak zmieniam, ale weź to zdjęcie ;3 http://ifotos.pl/z/aawpsps

      Usuń
  3. Hasło: Debilitated.
    Adres bloga: http://fasionsstyle.blogspot.com/
    Szablon, na którym mamy się wzorować: (opcjonalnie) : Nie ma
    Tytuł/cytat: Moda na każdy dzień
    Osoby na nagłówku: Chciałabym, aby nie było żadnej osoby tylko, aby był tytuł bloga ,,Moda na każdy dzień''
    Kolory: to zostawiam tobie, ale najlepiej, aby były przejrzyste i przyjemne dla oka :)
    Układ: : Kolumna po prawej, układ zamknięty. Chciałabym prosić, aby na stronie głównej wyświetlało się jedno zdjęcie i tekst.
    Kontakt: karolinatakaja@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hasło: Debilitated.
    Adres bloga: kochamczytacblogi.blogspot.com
    Szablon, na którym mamy się wzorować: (opcjonalnie) : Szablonik w tej notce. Jest zajebisty. ^^
    Tytuł/cytat: Kocham Czytać Blogi. ( wyróżnione )
    Mniejszy jak się zmieści : " Miejsce, gdzie ludzie czytają z sercem. "
    Osoby na nagłówku: Shay Mitchell.
    Zdjęcia: 1.
    http://shaymitchelldaily.net/photos/albums/photoshoots/2017/OceanDriveMagazine/002.jpg
    2. http://data.whicdn.com/images/285634502/large.jpg
    Bym chciała jedno z dwóch.
    Kolory: Sama nie wiem, jakieś wiosenne. Jeżeli dałoby radę to coś podobnego do tła zdjęcia.
    Układ: : Jedna po tej samej stronie co szablon. Ogólnie jeżeli by dało to bym chciała, żeby ta kolumna menu przesuwała się w dół. Nagłówek na boku, najlepiej po prawej stronie. Tak widzę w sumie ten szablon. Jeżeli coś by nie pasowało to napisz do mnie.
    Jeszcze bym chciała, żeby plik był w zwykłej paczce, nie rar i najlepiej by było gdyby menu było w gadżecie Strony. Chyba tyle. Mam nadzieję, że przyjmiesz. ^^
    Kontakt: betterthanmeolga@wp.pl , GG : 57331440 ( na gg jestem częściej )
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem.

    Bardzo dziękuję, jeśli przyjmiesz zamówienie. Button w zakładce Współpraca.
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń