25.03.2017

316. - 318. With a rebel yell she cried...

Przepraszam, że tyle to trwało. Kompletnie nie miałam weny na te szablony. Brak odpowiednich zdjęć, za dużo osób, a na dodatek kolory, których nie lubię. Stworzyłam jednak trzy wersje, więc mam nadzieję, że chociaż jeden jest w porządku. Mnie żaden się nie podoba. Tak to właśnie jest, gdy nie dostaję zdjęć, tylko mam szukać sama. Nie byłoby problemu, gdybym miała szukać zdjęć kogoś, kto ma dużo różnych sesji zdjęciowych. No ale trudno.






Erato

2 | dodaj komentarz

  1. Uwielbiam tę pierwszą <333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy przyjmujesz zamówienia, ale chciałabym złożyć ;)
    Hasło: Debilitated.
    Adres bloga: http://fasionsstyle.blogspot.com/
    Szablon, na którym mamy się wzorować: (opcjonalnie) : Nie ma
    Tytuł/cytat: Moda na każdy dzień
    Osoby na nagłówku: Chciałabym, aby nie było żadnej osoby tylko, aby był tytuł bloga ,,Moda na każdy dzień''
    Kolory: biały i pudrowy róż
    Układ: : Kolumna po prawej, układ zamknięty.
    Kontakt: karlee936@gmail.com
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń