3.12.2016

Welcome to our little family

(ELMO)
Witajcie!
Chciałyśmy Wam tylko przekazać oficjalnie miłą wiadomość. Troszkę zawaliłam, musicie mi wybaczyć, ale ostatnie dwa tygodnie były jakieś dziwnie męczące i ledwo żyłam. Tak jak moje serduszko. No nieważne.
Do rzeczy.
Pragnę serdecznie powitać na pokładzie nową szabloniarkę - Katherine Pierce. Katherine należała już wcześniej do szabloniarni, co było naprawdę mocnym argumentem na jej korzyść. Praktycznie w ogóle się nie zastanawiałyśmy.
Powinnam dodać tę notkę zanim Katherine dodała swoją, ale jak już mówiłam - ciężkie tygodnie. Dla jasności - nie uznaję czegoś takiego jak staż. Albo się ktoś nadaje, albo nie. Katherine jest pełnoprawną członkinią załogi Dellylandu i mam nadzieję, że ją polubicie, tak jak ja.
Witamy, Katherine! 💚
(ERATO)
Love you,
Erato


3 | dodaj komentarz

  1. Chcesz żebym ryczała co? XD
    Dobrze, że trafiłam na taką kochaną rodzinkę

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc gratuluję większego grona :D A co do sygnaturki, skradła moje serce ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Coequal

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam ten szablon: http://funkyimg.com/i/23JBy.png
    Najbardziej pasuje mi do bloga, a co powyższych dwóch prac uważam że są piękne :)

    OdpowiedzUsuń