27.11.2016

283. For the dancing and the dreaming

Ahoj! Witam bardzo serdecznie w ten mroźny dzień. Przybywam w końcu z zamówieniem, które robiłam...och, dobrze, mniej niż 10 dni. Tak zaczęłam go wczoraj, ale shhh.


Plik z szablonem wyjątkowo w formie zip, bo jest tam kod do spisu i układ. Jeśli byłyby jakies problemy przy wgrywaniu, coś poszło nie w to miejsce, jak jest na podglądzie, to proszę się ze mną skontaktować. Nie jestem pewna, czy dobrze określiłam liczbę HTML. jeszcze nie jestem takim dobrym "hakerem", skradłam tylko kod z szablonu, do spisu treści, a on był pod "HTML3". Nieważne. Według mnie, postaci na szablonie jest odrobinę za dużo, ale cóż, nie wygląda tak źle jak myślałam na początku. Ale! Css lubię. 

Nagłówek

najlepsza para ever! Wybaczcie, musiałam coś w końcu zrobić ze Stoikiem i Valką. Jak mogłabym tego nie zrobić będąc ich wielką fanką? Najukochańsi, najlepsi. Do teraz nucę "for the dancing and the dreaming"! najcudowniejsza piosenka na ziemi.

Przyjmę tylko jedno zamówienie.

Edit: zapomniałam dodać bardzo ważnego gifa! A Miałam nim zacząć post. Agrr.(Wstawiam go w nadziei, że ktoś go jeszcze zobaczy)
Dla mnie to aktualne. Wciąż mocno ubolewam.

8 | dodaj komentarz

  1. O mój Boże... jakie to zajebiste!!!! Kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Hasło: Debilitated.
    2. Adres bloga: smiertelne-zycie.blogspot.com
    3. Tytuł/ cytat: Przeżyłam, więc będę walczyć (wyróżnione słowo Przeżyłam)
    4. Osoby na nagłówku: Lauren Cohan i Kira Knightley. Lauren Cohan najlepiej z The Walking dead jak jest zamyślona, zła lub smutna ubrudzona nieco, Kiry również podobne. Najlepiej żeby po prostu za bardzo się nie uśmiechały , bo to blog o Apokalipsie nie zombie, ale innych stworków.Obydwie panie u mnie w blogu grają przyjaciółki. ORAZ jakiś stary budynek po Apokalipsie, stare zniszczone auto? Możesz przejrzeć sobie na Youtube: zagrajmy w the last of us parę odcinków i zobaczyć jaki tam jest klimat, jak wyglądają miasta i ulice, to jest gra ale może cos znajdziesz fajnego z obrazów pod ten klimat. Może też jakaś ulica mroczna? Zombie? Ale tak aby nie było widać twarzy za bardzo (bo w opowiadaniu będą stwory coś na ich wzór. Możesz poczytać o tej grze (The Last of us) są klikacze, biegacze, purchlaki i takie tam, może znajdziesz jakąś fotkę ich? :P
    5. Kolory: ciemne, mroczne, mogą być ączone kolory ciemnej zieleni z czernią? lub bordo z czernią.
    6. Układ: eeeee nie wiem xD coś takiego https://lh5.googleusercontent.com/-fyprOpxgqt0/UjYi5A3SdhI/AAAAAAAAFMA/-Ftsr8lGng8/s1100/rthjuyjk.png

    aby miejsce postów było takiej szerokości. Strony i gadżety wyśrodkowane, strony lekko ruchome po najechaniu.
    Kontakt: kostek30@buziaczek.pl lub pisz na smiertelne-zycie.blogspot.com w spamie dosyć często zaglądam na jedno i drugie.

    ps. u mnie w blogu w zakładce o blogu jest zwiastun mojego bloga, zachęcam jeśli chcesz ;)

    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam, jeśli to nie problem aby szablon byl w formacie XML?

      Usuń
    2. szablony zawsze podajemy jako plik zml, nigdy zapakowany. No, tylko w tej notce był w paczce, ale to była wyjątkowa sytuacja :)

      Usuń
    3. Ok rozumiem ;)

      Usuń
    4. A zamówienie przyjmujesz, czy nie? Bo nie napisałaś ;)

      Usuń
    5. Na Dellylandzie piszemy tylko, kiedy zamówienie jest nie przyjęte z powodu złego zamówienia :D
      Więc tak, przyjęłam, spokojnie!

      Usuń
    6. Oki dziękuję ślicznie ;) :**

      Usuń