7.11.2016

280 - 281. Follow the sun!

Ahoj, świecie! Wreszcie dodaje notkę. Uf. Teoretycznie mogłam już ją dodać wcześniej, ale cóż, serial sam się nie obejrzy. Prawda? 
I praca na konkurs sama by się nie napisała!
Nie przedłużając.

Zamówienie dla White Angel
Nie wiem, czy zamawiająca miała taką wizję. Cóż, ja tak, jak tylko zobaczyłam zdjęcie, jakie miałam wykorzystać. Mam jednak nadzieję, że się spodoba. Ja tam go lubię.
Prawa strona wygląda tak dziwnie, bo przesuwa się razem ze stroną.
Zamówienie dla Newtie
Niby miałam zrobić dwie kolumny, ale stwierdziłam, że zamawiająca nie ma aż tak dużo gadżetów na stronie. Jakby się uprzeć, są dwie kolumny - w jednej są strony(może ich być maksymalnie 9, jak na blogu zamawiającej). Wszytko, byle się wykręcić od tych okropnych dwóch kolumn, ew. 

Przyjmuję tylko jedno zamówienie!

3 | dodaj komentarz

  1. Hasło: Debilitated
    Adres bloga: http://amoursusan.blogspot.com/
    Tytuł/cytat:
    tytuł:Szukając szczęścia
    cytat: "A lonely heart remains,
    Until we know the truth"
    Osoby na nagłówku: Emilie Nereng
    Zdjęcia: Nie do końca się na tym znam, więc wybierz sama
    Kolory: ciemne/czarno-czerwone
    Układ: otwarty, kolumna po prawej
    Kontakt: justyna27@autograf.pl
    Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jeden cytat
      "I can start
      Again and learn to feel"

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za szablon! Jest cudowny i efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Jedno wielkie DZIĘKUJĘ!

    Trzymaj się cieplutko,
    White Angel

    OdpowiedzUsuń