2.08.2019

363. - 365. I was made for lovin' you

 (c)Elmo

Cześć, kochani!
Wpadłam gościnnie. Dwa szablony leżą sobie od miesięcy, trzeci szybciutko skończyłam i postanowiłam wstawić notkę. Wszystkie są w zielonych albo zielonopodobnych kolorach. Dwa pierwsze inspirowane serialami, trzeci... Inspirowany moją wyobraźnią. XD Swoją drogą - polecam Wam Meteor Garden. Ja totalnie przepadłam.





Zarządzę się sama i wstawię sygnaturki Elmo. Powtarzam: ELMO, ja ich nie robiłam. Są absolutnie cudowne i stanowią wspaniałą ozdobę Feel Good








Czyż to nie są malutkie cuda? *.*
Będzie co wstawiać na Sygnaturowej Paradzie. XD

Erato

1 | dodaj komentarz

  1. Szablony piękne! Moim faworytem jest ostatni że względu na swój zamknięty układ oraz koloryzaccje nagłówka. Co do sygnaturek Elmo to są prześliczne - nie można zaprzeczyć :)
    Pozdrawiam ciepło :3

    OdpowiedzUsuń