13.08.2018

Wake up!

Witaj, blogosfero, po tak długiej przerwie.

Wracam. Wracam w sumie z niczym, bo wstawię tu tylko jeden stary nagłówek. Nawet nie miałam kiedy przygotować coś do notki. Dzisiaj wróciłam do domu, a w czwartek znowu uciekam, tylko na dwa dni. 
Czemu taka długa przerwa? A no w lipcu byłam nad morzem. Pracowałam. Zarobiłam trochę i wróciłam. A potem trzeba było jechać do rodzinki przywitać nowego członka rodziny. 
Nie miałam czasu na grafikę, więc notka ta jest w celu ogłoszenia, że już mogę przyjmować zamówienia.

Nagłówek
Szczerze to ja nie pamiętam czy już ten nagłówek wstawiałam, czy nie. Jeśli tak, to trudno, haha. 

Przyjmuję zamówienia.

6 | dodaj komentarz

  1. Ale przepiękny ten nagłówek! Nie mogę się napatrzeć <3 Mam pytanko. Czy używasz ps, jeśli tak to jak wstawić gifa? Ja tego nie umiem xd aż wstyd się przyznać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, przyznam się, że wstawiam na głupa, bo nie mam specjalnego programu do wstawiania gifów w psie :D
      Otwieram sobie gif osobno, wtedy wyskoczą mi wszystkie klatki. Tworzę grupę, wkładam tam wszystkie klatki, a grupę wrzucam potem do projektu.
      Po zrobieniu wszystkiego jak mi pasuje włączam je, zapisując po kolei, z każdą klatką, a potem wrzucam wszystkie klatki do photoscape, ustawiam prędkość, zapisuję - i gotowe :D
      mam nadzieję, że napisałam to w miale zrozumiale, haha.
      Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję ;) tak wszystko Jasne, spróbuje następnym razem

      Usuń
  2. Świetny nagłówek! Bardzo podobają mi się stonowane kolory i sposób wykonania. I........ Cytat z Numb

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sygnatura! *.* Też kiedyś potrafiłam takie robić. Ale po 4 latach przerwy od grafiki, muszę sobie przypomnieć :D
    Nagłówek również świetny! :* Taki minimalistyczny i niby prosty, a jednak wzrok przyciąga i nie da się napatrzeć :*
    Pozdrawiam i czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Jeśli to nie problem, zamówienie wysłałam drogą mailową na adres podany w widgecie po lewej.
    Jeśli nic nie pomieszałam, jest zgodny z formularzem zamieszczonym w regulaminie. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Ayame

    OdpowiedzUsuń