8.02.2018

346. cout<<"Hello World!";

Nienawidzę CPP, nienawidzę
Witaj świecie. Znów po długiej przerwie. Niestety.
Jakoś nie mogłam się za nic wziąć. Ale w końcu skończyłam zamówienie.


Zamówienie dla Annoying Cat
Bardzo, bardzo lubię ten szablon. szczególnie nagłówek. Myślałam, by dodać również kolory, ale wydaje mi się, że nie byłoby tak klimatycznie. 
(choineczki na podglądzie są tylko na dole, ale one są nieruchome i widzicie je zawsze).

Przyjmę jedno zamówienie.

4 | dodaj komentarz

  1. Bardzo fajny szablon. Nagłówek daje odczucia okładki, a zrobienie ładnej okładki to nie lada wyczyn.
    Pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest piękny, szczególnie ujęły mnie te drzewka; komponują się z nagłówkiem. Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon jest śliczny. :D Więc i ja złożę swoje zamówienie. ;) Mam nadzieję, że nie zniechęci cię moje wydziwianie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło: Greywaren
      Adres bloga: https://netka-stories.blogspot.com/
      Szablon, na którym mamy się wzorować (opcjonalnie): https://wilthierna.deviantart.com/art/069-677-Killer-549224635

      Tytuł/cytat: My reality is just different than yours
      Miło by było, gdyby "Different" było jakoś wyróżnione.

      Osoby na nagłówku: W tym szablonie nie chcę żadnych osób.
      Zdjęcia:
      https://orig00.deviantart.net/4254/f/2011/219/a/f/afd8bb5b3c17995ac498df6f7ee3b54b-d30vnw4.jpg
      http://img-fotki.yandex.ru/get/6414/123624362.12f/0_a2f9c_4207f495_XL.jpg
      https://orig00.deviantart.net/0fb3/f/2010/302/d/6/i_be_firefox_by_apofiss-d31qwjr.jpg

      Nie ukrywam, że na szablonie najbardziej chciałabym pierwszy obrazek, ale jeśli nie dałoby rady, to proszę, żebyś użyła któregoś z tych dwóch pozostałych.
      I tu mam kolejną prośbę: w szablonie, na którym powinnaś się wzorować, z lewej strony jest grafika jakiegoś człowieka. Chciałabym, żeby tam był kot.

      Kolory: Chciałabym, żeby tło było jasno szarego, a posty i kolumna granatowe, miło by było, gdybyś dodała jakieś akcenty w kolorze zielono-żółtego (taki jak jest na pierwszym zdjęciu).
      Układ: : otwarty, kolumna po prawej (i w niej gadżety: strony, tekst, obserwatorzy, statystyka i dwa razy etykiety).
      Jeśli dałoby radę to chciałabym, żeby kolumna była to chciałabym, żeby kolumna była przewijana (miała taki pasek do scrollowania, chyba wiesz o co chodzi :P)

      Kontakt: anetka767801@gmail.com
      Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem.

      Usuń