17.09.2017

340 - 342. We are colors in the dark

Wiatm.
Już od razu przejdę do wyjaśnień i informacji.
Naprawdę przepraszam, że tak długo musieliście czekać na zamówienia, do tego nie ma ich tu wszystkich. Ja nie wiem co się dzieje. Chyba się wypalam od tego szablonowania.

Co z resztą zamówień? Nie to, że ich nie zrobię. Zrobię, tylko za niedługo. Nie chciałam, żeby zamawiające, które zamawiały najwcześniej, czekały jeszcze dłużej. 
Sovbedlly, kochanie, twój szablon wyślę ci dziś wieczorem na maila, bo zostało mi naprawdę niewiele do skończenia. Jeśli chcesz, napisz do mnie, wyślę ci link do bloga próbnego z twoim szablonem.
Jeśli Vivianne Peverell i Red Herring nie chcą czekać i wolą zamówić szablon gdzie indziej, proszę o poinformowanie mnie pod tym postem lub usunięcie zamówienia spod poprzedniej notki.

Zamówienie dla Alex
Podgląd jest taki dziwny, bo w tle jest gradient, do tego post i kolumna są delikatnie przeźroczyste. Lubię ten szablon ze względu na te urocze serduszka. 
Zamówienie dla Ew
Dawno nie czułam się tak dobrze przy robieniu szablonu simple. Przy nagłówku najlepiej mi się pracowało. Ogółem bardzo lubię ten szablon.
Zamówienie dla Żelka ok/Martyna Love
!!!Szablon autorstwa ERATO!!!
Moja kochana Erato postanowiła mnie wyręczyć choć w jednym szablonie ♥
Bardzo go lubię, uważam, że jest uroczy.

Nagłówek
To tak na przełamanie fioletu z szablonów.
Nagłówek zrobiłam po znalezieniu cudownych, dobrej jakości zdjęć z Czad festiwalu, jak byłam jeszcze na fazie pokoncertowej.
Lubię ten nagłówek, bo jest taki prosty. Prostota jest super.

Nie przyjmuję zamówień

16 | dodaj komentarz

  1. Fajne szablony, ale moje serducho skradł ten nagłówek :D
    lubie takie ciemne prace ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace!
    Sygnaturka z początku posta i pierwszy szablon to moi faworyci, ale naprawdę wszystko z notki cudowne.
    Odnośnie tego wypalenia - tak czasami jest, że w danym okresie chce się robić więcej, a w innym mniej szablonów. Czasami w ogóle nie chce się ich robić także daj sobie czas.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, przepiękny szablon - dziękuję! :) Czekam jeszcze na ocenę i jak tylko się pojawi, wstawię natychmiast na bloga. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę, bo mam problem z szablonem - nagłówek wraz ze stronami nie chce się pokazać. Prosze o pomoc. :)

      Usuń
    2. Wszystko dlatego, że usunęły się... strony z gadżetu. Nie do końca jeszcze przestawiłam się na to, że dziwnym trafem z szablonów simple wgrywają się gadżety. Polecam więc po prostu rozprawić się z gadżetem stron w układzie i po prostu je pododawać, powinno wtedy wszystko działać :)

      Usuń
    3. Okej, dodałam te strony, ale nadal coś dziwnego dzieje się z nagłówkiem - nachodzą na siebie napisy i też prosze o pomoc. :)

      Usuń
    4. Hm. U mnie wszystko jest w porządku. Mogłabym cie prosić o podesłanie screena na maila. Przy okazji podaj mi tam z jakieś przeglądarki korzystasz :)
      Podeślij mi na: myszka67@onet.eu

      Usuń
  4. Poczekam na szablon. Gdybym zamówiła teraz gdzieś indziej, musiałabym pewnie czekać jeszcze dłużej. Nawet gdybym zdecydowała się na szablon tydzień później musiałabym ,,czekać” dłużej. Nie ma się o co martwić. Hakuna matata. (:
    Nie wiem, czy to wina mojego telefonu, czy dwa wykonane przez Ciebie szablony są do siebie bardzo podobne kolorystycznie.
    ,,We are colors in the dark” - odnoszę dziwne wrażenie, że tekst ten pochodzi z piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne co mogę powiedzieć, patrząc na szablon to: Dziękuję za tak świetny szablon i pracę w niego włożoną ;D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tam idzie wykonywanie szablonów? Z ciekawości pytam oczywiście. Nie poganiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca trwa, nie w takim tempie jaki byn chciała, ale trwa :)

      Usuń
    2. Nie chcę pospieszać, ale chciałam zapytać o progres. (: Dość sporo czasu minęło.

      Usuń
    3. Wiem, bardzo przepraszam, nie wyrabiam się ze wszystkim :(
      Do końca tego tygodnia powinnam skończyć twoje zamówienie. Wyślę ci je potem na maila.

      Usuń
  7. Ja tak jak Red Herring zapewniam, że czekam... a powyższe szablony wyglądają prześlicznie :))

    Serdecznie pozdrawiam,
    Vi

    OdpowiedzUsuń